Gå til innhold

Chris Cornell i Screaming Trees?

Anbefalte innlegg

Gjest Bjølsen
Skrevet

Dette er mitt felt..

Hva lurer du egentlig på? Om de har jobba sammen? I så fall er svaret ja, Chris Cornell har blant annet produsert et album for Screaming Trees, altså Mark Lanegans tidligere band. Men Cornell har aldri vært medlem av Screaming Trees..

Skrevet

Dette er mitt felt..

Hva lurer du egentlig på? Om de har jobba sammen? I så fall er svaret ja, Chris Cornell har blant annet produsert et album for Screaming Trees, altså Mark Lanegans tidligere band. Men Cornell har aldri vært medlem av Screaming Trees..

Jeg fant ut det jeg også..Søkte litt på nettet.

Visste ikke at Cornell produserte for andre..For øvrig en eminent musiker. Elsker ham. Håper audioslave kommer til Roskilde neste år. Skal få med meg Cornell minst en gang i løpet av livet!

Skrevet

Dette er mitt felt..

Har du for øvrig kjennskap til Kuyss, (gamle)bandet til Josh Homme? Er det hørbart?

Gjest Bjølsen
Skrevet

Har du for øvrig kjennskap til Kuyss, (gamle)bandet til Josh Homme? Er det hørbart?

Jo'a.. Kan nesten bare svare deg sånn, da jeg aldri hører på dem, men jeg har kjennskap til dem. Jeg synes dog det virker som Homme er litt *for* definerende i mer eller mindre alle prosjekter han deltar i. Eller initierer, for å være helt korrekt, og da er det vel hans rett.. :P

Gjest Bjølsen
Skrevet

Jeg fant ut det jeg også..Søkte litt på nettet.

Visste ikke at Cornell produserte for andre..For øvrig en eminent musiker. Elsker ham. Håper audioslave kommer til Roskilde neste år. Skal få med meg Cornell minst en gang i løpet av livet!

Kult. Jeg elsker ham også, på min måte, hehe.

Ville bare si at Chris ikke har produsert noe særlig. Samarbeidet med Lanegan, Conner-brødrene og co. var mer et unntakstilfelle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...