Gå til innhold

Zelda - A Link to the Past - hjelp ønskes!!

Anbefalte innlegg

Gjest feriespilledilla
Skrevet

Kan noen hjelpe med dette spillet?

Hvordan kan jeg kaste bomber bort fra meg, altså ikke bare legge dem rett ned der jeg står?

Jeg er i Thieves' Town, hvor jeg har kommet inn til det rommet hvor man skla kaste bomber på noen sprekker i gulvet for å få lys inn i rommet nedenfor (har funnet en "walk-trhu" som har forklart dette), men problemet er at det er en sperre som gjør at jeg ikke kommer helt bortil der det er sprekker i gulvet!

Jeg må altså kaste fra meg bomben over denne sperren, men hvordan gjør man det???

På forhånd takk for svar! :D

Skrevet

Har spilt mye Zelda, men husker ikke det der. Men! Det er mulig å jukse litt istedetfor å irritere seg ihjel... Gå på div. spillsider (Nintendo). Det skal være guide i de ulike spillene. Så start leitinga...

Gjest om jeg ikke husker helt feil
Skrevet

stå mellom bordene

Gjest feriespilledilla
Skrevet

Har spilt mye Zelda, men husker ikke det der. Men! Det er mulig å jukse litt istedetfor å irritere seg ihjel... Gå på div. spillsider (Nintendo). Det skal være guide i de ulike spillene. Så start leitinga...

Been there - done that ;-) Har printet ut lange forklaringer om hvordan man spiller dette, men kommer likevel ikke videre herfra.

Gjest feriespilledilla
Skrevet

stå mellom bordene

Takk fpr tips, men jeg har prøvd dette, men likevel ender bare bombene akkurat der jeg står: Mellom bordene! :-((

Kanskje jeg må prøve å posisjonere meg annerledes??? Jeg skal prøve etter jobb i dag! Takk for svar uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...