Gå til innhold

Noen som har prøvd "spraybrun"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd denne nye metoden for å bli brun, der man altså sprayer på i en salong, omtrent som billakkering :-) Noen som vet hva det koster, og om det kan anbefales. Blir man innmari brun, eller kan man velge å bare bli litt brun? Finnes det mange typer av denne sprayen?

Skrevet

Jeg har bare svar på ett av spørsmålene: det koster ca kr. 400. I hvertfall i den salongen jeg spurte. De påstår at det varer ca 10 dager, men det synes jeg høres mye ut. Vanlig selvbruningskrem må jo gjerne fornyes etter 3-4 dager.

Håper du får svar fra noen som har prøvd! Jeg lurer også veldig på hvordan det virker.

Hilsen bleikfisken

Gjest det ble bra!
Skrevet

Jeg har prøvd, og var kjempefornøyd!

Jeg vet ikke om det finnes ulike farger / mørkhetsgrader, det kan du jo spørre om.

Jeg og søsteren min gjorde det tidlig på sommeren. Jeg hadde peelet grundig og vært nøye med å bruke bodylotion de siste dagene, hun hang seg på i siste liten og hadde ikke forberedt seg så mye. Min farge var pen lenger, så det lønnet seg med forarbeide.

Dagen før må du skrubbe deg godt for å fjerne all tørr og død hud, og smøre deg godt. Dagen du skal sprayes, vasker du deg grundig, men smører deg ikke. Ikke ta på deodorant!! Bruk gjerne neglelakk (klar eller farget) for å unngå at neglene tar farge (gul).

Ha på en svart / mørk truse eller bikinibukse. Vide mørke klær utenpå, fargen smitter av litt etter litt, men mest den første dagen før du har dusjet. Sengetøy og håndklær bør kunne kokvaskes.

Ikke ta på BH og stramtsittende klær like etterpå (når du går hjem), da får du lett merker.

Fargen ble kjempefin, finest var den nok et par dager etterpå /jeg er lys, så jeg ble veldig brun, mer brun enn jeg blir i solen). Etter halvannen uke begynte jeg å bli litt skjoldete, da valgte jeg å skrubbe av alt i en lang varm dusj. Men søsteren min fortsatte å smøre på bodylotion og holdt på de siste restene (som ikke var så jevne og pene) i enda en uke. Men jeg fjernet alt den dagen det ikke var 100% pent lenger.

Jeg dusjet hver dag, men korte dusjer med såpe bare der det trengtes, og ikke så varmt vann. Håret vasket jeg mens jeg stod bøyd over dusjen. Alt for å holde fargen fin lenge, og den var fin i halvannen uke. Kostet 400.

Skrevet

Jeg har prøvd! Fargen blir kjempefint forutsatt at du er flink til å peele kroppen iallefall dagen før behandling (skal ikke dusje og peele kroppen samme dag, verken før eller etter behandlingen). Jeg kunne velge mellom gyllenbrun og mørk brun. I salongen anbefalte de gyllenbrun siden det var første behandling. Fargen varte vel rundt en ukes tid. Du skal ikke dusje før det har gått minst 12 timer etter behandlingen. Selv dusja jeg 12 timer etterpå og deretter en gang hver dag. I løpet av uka etterpå badet jeg også i badekaret. Første behandling kostet 550 kr. Deretter betalte man 300 kr hvis man tok ny behandling innen en uke etter første behandling.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...