Gå til innhold

Katter og markering

Anbefalte innlegg

Gjest Magic Halo
Skrevet

Finnes det noen gode råd for å få katter til å slutte å pisse over alt? Jeg blir litt gæærn når kattene til kjæresten min pisser på alt ifra motorsykkelen til støvlene mine. Råd?

Gjest Magic Halo
Skrevet

Kastrering.

Kattene er ute-katter og går ikke an å få tak i..

Gjest papirtiger
Skrevet

Kattene er ute-katter og går ikke an å få tak i..

Men det er kattene til kjæresten din? Hvor spiser de? Det må være mulig å få tak i dem.

Hvis de er utekatter burde de i hvert fall kastreres, det finnes nok av uønskede kattunger i verden..

Gjest Magic Halo
Skrevet

Men det er kattene til kjæresten din? Hvor spiser de? Det må være mulig å få tak i dem.

Hvis de er utekatter burde de i hvert fall kastreres, det finnes nok av uønskede kattunger i verden..

Kattene får servert maten på låven og der er det ikke mulig å fange dem.

Gjest papirtiger
Skrevet

Hvis dere ikke er villig til å fange de og få de kastrert, så må dere bare leve med problemet.

Gjest Grumpy
Skrevet

Hvis de har blitt så ville at de ikke kan omgås med folk er vel hagle neste...

Gjest Magic Halo
Skrevet

Hvis dere ikke er villig til å fange de og få de kastrert, så må dere bare leve med problemet.

Villige? Er kastrering det eneste som hjelper? Forøvrig, hadde det vært mine katter så...

Skrevet

Villige? Er kastrering det eneste som hjelper? Forøvrig, hadde det vært mine katter så...

Jepp...

kastrering er det eneste som hjelper..

Katten min har gått i månedsvis og skvettet rundt i huset.. Sist torsdag bar det avgårde til veterinær og kastrering..

Skrevet

"Villige?"

De er da ikke så vanskelig å fange katter.

Og ja, kastrering er det eneste som kan hjelpe. Hva skulle eller hjulpet? Snakket strengt til de?

"........................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...