Gjest Magic Halo Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Finnes det noen gode råd for å få katter til å slutte å pisse over alt? Jeg blir litt gæærn når kattene til kjæresten min pisser på alt ifra motorsykkelen til støvlene mine. Råd? 0 Siter
Gjest Magic Halo Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Kastrering. Kattene er ute-katter og går ikke an å få tak i.. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Kattene er ute-katter og går ikke an å få tak i.. Men det er kattene til kjæresten din? Hvor spiser de? Det må være mulig å få tak i dem. Hvis de er utekatter burde de i hvert fall kastreres, det finnes nok av uønskede kattunger i verden.. 0 Siter
Gjest Magic Halo Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Men det er kattene til kjæresten din? Hvor spiser de? Det må være mulig å få tak i dem. Hvis de er utekatter burde de i hvert fall kastreres, det finnes nok av uønskede kattunger i verden.. Kattene får servert maten på låven og der er det ikke mulig å fange dem. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Kattene får servert maten på låven og der er det ikke mulig å fange dem. Hvis dere ikke er villig til å fange de og få de kastrert, så må dere bare leve med problemet. 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Kattene får servert maten på låven og der er det ikke mulig å fange dem. Hvis de har blitt så ville at de ikke kan omgås med folk er vel hagle neste... 0 Siter
Gjest Magic Halo Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Hvis dere ikke er villig til å fange de og få de kastrert, så må dere bare leve med problemet. Villige? Er kastrering det eneste som hjelper? Forøvrig, hadde det vært mine katter så... 0 Siter
Gjest meti Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Villige? Er kastrering det eneste som hjelper? Forøvrig, hadde det vært mine katter så... Jepp... kastrering er det eneste som hjelper.. Katten min har gått i månedsvis og skvettet rundt i huset.. Sist torsdag bar det avgårde til veterinær og kastrering.. 0 Siter
Prozak Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Villige? Er kastrering det eneste som hjelper? Forøvrig, hadde det vært mine katter så... "Villige?" De er da ikke så vanskelig å fange katter. Og ja, kastrering er det eneste som kan hjelpe. Hva skulle eller hjulpet? Snakket strengt til de? "........................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.