flisa Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=237275 Det er jo systende lesning! Håper inderlig at de ansvarlige blir grillet! Jeg var på Rema engang strømmen gikk, da låste de også dørene for at folk skulle betale - helvete - ikke så veldig moro å stå der i halvmørket. De kunne jo bare ha stått på ustiden og sjekket om vi hadde med oss varer! 0 Siter
Åsemor Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 På nyheten sa de at vaktene hadde skutt på brannmennene som prøvde å få ut folk. Ble nesten sjokkskada av å høre på det jeg. 0 Siter
flisa Skrevet 3. august 2004 Forfatter Skrevet 3. august 2004 På nyheten sa de at vaktene hadde skutt på brannmennene som prøvde å få ut folk. Ble nesten sjokkskada av å høre på det jeg. Det forundrer meg at de gjør det - uansett om det er en som gir ordre om det. Jeg mener, når de først står i den situasjonen, hvorfor begår de ikke "mytteri" mot sjefen? - jeg fatter det ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.