Gjest Ormeline Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Jeg liker det meste, men ikke krim...Noe å anbefale ? 0 Siter
Nikki Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Per Person - Ut og stjæle hester Salman Rushdie - Ground beneath her feet Paul Coelho - Veronica vil dø Carsten Jensen - Jeg har sett verden begynne Forrest Carter - Lille Tre Alice Walker - Posessing the secret of joy Fauziya Kassindja - Do they hear you when you cry Hannah Green - I never promised you a rose garden Janet Fitch - White Oleander John Irving - En bønn for Owen Meany 0 Siter
Gjest malun Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 "Drep ikke en sangfugl" av Harper Lee. "Hilal" av Torgrim Eggen. "Veien til Xanadu" av Torbjørn Færøvik. "Gutter er gutter" og "High Fidelity" av Nick Hornby. "Sangen om St.Croix", "Ved fergestedet" og "For alle vinder" (trilogi) av Gerd Brantenberg. "Skammen" av Bergljot Hobæk Haff. "Jonas" av Jens Bjørneboe. "Magi i praksis" av Alice Hoffman. "Fanny" av Erica Jong. "Tjenerinnens beretning" av Martgaret Atwood. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Marianne Fredriksson "Anna, Hanne og Johanna" og "Simon og eiketrærne" av samme forfatter. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 For tida leser jeg Hjerter i chili. Flott bok! :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 For tida leser jeg Hjerter i chili. Flott bok! :-) Mmm! En av mine absolutte favoritter den! Anbefaler den ofte her på biblioteket. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 "I know this much is true" av Wally Lamb. Fantastisk bok om det å være menneske, fanget i sin families historie. Trilogien til Gunnar Stålensen - 1900 Morgenrød, 1950 High Noon og 1999 Aftensol. Lokalhistorie om Bergen, svøpt inn i en fasinerende kriminalhistorie og slektskrønike. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.