Gå til innhold

streit eller skeiv...

Anbefalte innlegg

monique1365380367
Skrevet

Noen som så finalen i kveld?

Fytte grisen så spennende det var....

Syns jeg da...:-)

Skrevet

Jeg hadde lest resultatet her inne jeg, så jeg syns ikke det var så spennende. Men det var jo helt feil det den personen hadde skrevet, så litt gøy var det jo likevel.

Selv om jeg syns hun heller burde valgt Sharif. Men jeg har bare sett 2 episoder, så jeg har vel egentlig ikke grunnlag for å uttale meg om det.

monique1365380367
Skrevet

Syns hun gjorde et flott valg jeg....Sharif har aldri lagt skjul på at han trolig aldri ville få romantiske følelser for henne...

Skrevet

Jeg hadde lest resultatet her inne jeg, så jeg syns ikke det var så spennende. Men det var jo helt feil det den personen hadde skrevet, så litt gøy var det jo likevel.

Selv om jeg syns hun heller burde valgt Sharif. Men jeg har bare sett 2 episoder, så jeg har vel egentlig ikke grunnlag for å uttale meg om det.

Hvem valgte hun??? og var han gay???

Skrevet

Hehe, jeg også hadde lest hvem som ble valgt, her inne på DOL....

Synes det var rasende festlig å bli lurt, for gjett om jeg våkna da jeg halvveis fulgte med og det ikke skjedde det jeg trodde skulle skje :o))))

OG hun valgte selvsakt riktig mann ;o)

monique1365380367
Skrevet

Hvem valgte hun??? og var han gay???

nope, det var han ikke!....streit som bare det! Det var Banks, han som knakk armen....

Gjest realitytitter
Skrevet

Jeg så finalen og syntes at det var veldig spennende.. Jeg trodde at både banks og Sharif var homofile, mens Chris var streit.. (vel,, han hadde jo noen tendenser da)

Sharif ble utrolig skuffet!! Sikkert fordi at han ikke vant pengene innerst inne.. Tror ikke at han var oppriktig interessert i henne.

Banks kom seg,, og åpnet seg mer og mer, og vant prinsessen og halve kongeriket! Håper det varer da.. Han var arbeidsledig så det var jo flott at han fikk 500 000 dollars!

Noen som vet om hvordan forholdet gikk etter serien!??

Gjest oijgags
Skrevet

Jeg så finalen og syntes at det var veldig spennende.. Jeg trodde at både banks og Sharif var homofile, mens Chris var streit.. (vel,, han hadde jo noen tendenser da)

Sharif ble utrolig skuffet!! Sikkert fordi at han ikke vant pengene innerst inne.. Tror ikke at han var oppriktig interessert i henne.

Banks kom seg,, og åpnet seg mer og mer, og vant prinsessen og halve kongeriket! Håper det varer da.. Han var arbeidsledig så det var jo flott at han fikk 500 000 dollars!

Noen som vet om hvordan forholdet gikk etter serien!??

men hvem av dem var homo?

Skrevet

Var noen av de tre siste homofile?

Chris var homofil. Jeg var ganske sikker på at han selv var homse siden han avslørte flere av de andre som var homofile.

Skrevet

Men hele tiden på slutten av programmet sa hu programledern at de skulle dele 2 mill, ikke 1 mill? hva skjedde?

Skrevet

Jeg har bare sett gårsdagens episode, jeg! :) Liker finaler - og jeg hadde også tatt han Banks. jeg tippet rett på de andre også :) Jeg så det på måten han Chris drakk....hehe

Gjest realitytitter
Skrevet

men hvem av dem var homo?

Av de tre var Chris homofil!

Gjest realitytitter
Skrevet

Chris var homofil. Jeg var ganske sikker på at han selv var homse siden han avslørte flere av de andre som var homofile.

Hvorfor ville han "tyste" på sine egne?? det skjønner jeg ikke helt.. Mener han sa noe om at da ville hun beholde han lenger siden han kom med info!

Ikke riktig det synes jeg da!

Gjest hva chris sa
Skrevet

Hvorfor ville han "tyste" på sine egne?? det skjønner jeg ikke helt.. Mener han sa noe om at da ville hun beholde han lenger siden han kom med info!

Han forklarte at han gjorde det fordi han etterhvert ønsket oppriktig at hun skulle vinne, dvs velge en straight mann til slutt.

Såvidt jeg husker var det ham som også sa at han ville komme til å dele sin million med henne dersom han vant.

monique1365380367
Skrevet

Han forklarte at han gjorde det fordi han etterhvert ønsket oppriktig at hun skulle vinne, dvs velge en straight mann til slutt.

Såvidt jeg husker var det ham som også sa at han ville komme til å dele sin million med henne dersom han vant.

Nei....han sa han ville gi hele millionen til henne!

Gjest reality titter
Skrevet

Jeg tror han sa at han ville leke Robin Hood og fi henne millionen om hun valgte han!

Skrevet

Samtidig var jo dette et "spill" der det gjaldt å vinne. Han kunne nok virke litt sleip, men men...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...