madde-1 Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Hei Jeg har nok litt for mye overhudsfett til å lage brettet ved maksimal stramming av mavemusklene, men det hjelper jo på utseende.Hvor lang tid ca bør man trene før det slappe er trent inn slik at man har tilnærmet flat mave jfr musklene i maven ikke rest overhudsfettet. Hva slags sit ups crunch begge veier etc??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 -madde-1 For å få redusert underhudsfettet, er kondisjonstrening, som løping, sykkel,ski, svømming osv., effektivt. Det går på at kaloriforbruket må bli større enn inntaket.Og så til styrketreningen. Jeg håper du ikke bare trener magen. Ta tak i de fleste store muskelgruppene i armer, bein, bryst, mage, rygg i tillegg. Når du har trent magemusklene en periode, slik at de tåler noe større belastninger, kan du 1-2 ganger i uka, trene etter max prinsipp. Dvs. belastningen kan være så stor at du bare greier 3-5 repper pr. serie. De andre dagene kan du trene med f.eks. 15 repper i 3 serier pr. treningsøkt. Jeg vil tro at etter ett par mndr. slik, vil du både se og merke fremgang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.