Detemegja Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hei! jeg er en mann i begynnelsen av tjueårene som har hatt og har fremdeles stadig tilbakevendene smerter i både hofte,kne og ankel på venstre side. Hoftesmertene som jeg kjente første gang for ca 5 år siden merkes over hele hoften og delvis opp etter ryggen, riktignok en stund siden jeg har kjent noe vesentlig til hoften selv om det stadig kommer tilbake. Kneet mitt er vondt på innsiden(altså inn mot høyre kne) Dette er smerter som gjerne varer ca en uke før det gradvis forsvinner av seg selv, her er det å f.eks løfte foten bak(rompespark)vondt . Når det gjelder ankelen er den i og for seg ganske uproblematisk i forhold til bevegelser og aktivitet men den er ekstremt "trykkfølsom" slik at et minste lille dult på innsiden av ankelen er smertefullt... Det jeg egentlig lurer på er om det er sannsynlig at disse problemene har en sammenheng med hverandre?? - Detemegja 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 -Detemegja. Dette kan henge sammen. Det er f. eks. ikke uvanlig at det ved en eller annen skade eller defekt av et hofteledd, kan oppstå problemer både med rygg og resten av benet. Jeg synes at legen din bør se nærmere på dette, både med rtg. undersøkelse og evt. blodprøver for å utelukke annet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.