favn Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Hvilken organisasjon bør man velge å organisere seg i? Og hvorfor? På forhånd takk for svar. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Prøv disse. Jeg har hovedfag fra sammfunnsviteskaplig fakultet på Uio, og jeg er medlem her selv om jeg jobber i det private. www.akademikerne.no/ 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Det kommer an på hva slags utdannelse og jobb du har. 0 Siter
favn Skrevet 4. august 2004 Forfatter Skrevet 4. august 2004 Det kommer an på hva slags utdannelse og jobb du har. Hovedfag. Jobber i privat og offentlig sektor (kommunal og statlig). 0 Siter
favn Skrevet 4. august 2004 Forfatter Skrevet 4. august 2004 Prøv disse. Jeg har hovedfag fra sammfunnsviteskaplig fakultet på Uio, og jeg er medlem her selv om jeg jobber i det private. www.akademikerne.no/ Takk for tips. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Hovedfag. Jobber i privat og offentlig sektor (kommunal og statlig). Er det ikke noe som heter Norsk tjenestemannslag eller noe sånt? Det kommer sikkert også litt an på hva du har hovedfag i. 0 Siter
favn Skrevet 4. august 2004 Forfatter Skrevet 4. august 2004 Er det ikke noe som heter Norsk tjenestemannslag eller noe sånt? Det kommer sikkert også litt an på hva du har hovedfag i. Jeg vet av den organisasjonen. Men er du medlem? 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Jeg vet av den organisasjonen. Men er du medlem? Nei, jeg er ikke medlem. 0 Siter
jacob Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Hovedfag. Jobber i privat og offentlig sektor (kommunal og statlig). f.eks samfunnsviterne. Lav kontigent og "god service". 0 Siter
favn Skrevet 5. august 2004 Forfatter Skrevet 5. august 2004 f.eks samfunnsviterne. Lav kontigent og "god service". Takk. Jeg er fra HF, går det like greit? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.