Gå til innhold

Jeg får så lyst å si noe stygt!

Anbefalte innlegg

Gjest Anita21
Skrevet

Jeg får lyst til å si forbannade utlendinger når jeg hører om slike episoder stadig vekk(men jeg sier det ikke for da drar jeg jo alle under kammen): http://bt.no/lokalt/bergen/article277492

Det har nesten blitt hverdagslig kost, hører vi om voldtekt på nyhetene på TV eller i avisene er det nesten størst mulighet for at vi får høre at det er menn av utendlandsk opprinnelse som står bak, og de er liksom i mindretall i norge.

Er det virkelig media som er så svinske at de nevner flere voldtekter der det står utlendinger bak, eller er det virkelig flere utlendinger så voldtar? Jeg gjentar, de er jo i mindretall i norge, men likevel virker det som om prosenten er høyere.

Jeg vet det ikke er riktig å bedgynne å føle hat mot utlendinger, men jeg føler meg mer usikker og har mer problemer med å stole på en utlending enn en norsk. Jeg har selv blitt utsatt for en utenlandsk mann(en tilfeldig mann som jeg aldri har sett før) som forsøkte seg på meg i en park, emn jeg kom meg unna og løp så fort jeg kunne. Jeg har aldri opplevd noe lignende med norke menn, men det er faktisk flere ekle episoder med utenlandske menn. Det var f. eks en tynn "moske" type med sjegg og skjortel som spurte meg om jeg bare likte negerkuk,ehhh...for et spørsmål fra en fremmed mann. Jeg bare ristet på hodet uten å kommentere.

petter smart
Skrevet

Menn fra andre kulturer (ikke Norge eller vest-europa) er overrepresentert i voldtektsstatistikken. Dette skyldes selvfølgelig ikke deres "rase", men kulturforskjellen og de problemer dette skaper.

Skrevet

Her er også en link:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/08/03/404519.html

Men det er nok noen her inne som nekter for at det egentlig er slik i virkeligheten.

Det er skummelt! Hvorfor beskytter vi ikke landet vårt mer? Norge er ikke slik som det var før. min mor sier at før hørte en sjelden om drap eller voldtekt og gjorde en det var det store oppslag og"snakket" varte i måneder, altså det var sjelden. min mor er under 60 år.

Gjest Nekter å bli rasist!
Skrevet

Hm, jeg har også flere ubehagelige episoder med menn hvis hud er mørk, men jeg nekter å bli rasist av den grunn.

Problemet med de med annen hudfarge går vel like mye på at vi behandler dem likt som de med lys hud, og da blir det kræsj. Jeg tror mye ville vært gjort om noen ansvarlige myndigheter hadde brukt tid og ressurser på å forklare hvordan samfunnet vårt fungerer, ikke bare fortelle dem hvordan de skal få ut penger...

Skrevet

Når man opplæres ved miidagsbordet fra man er liten at norske kvinner er horer er det vel ikke så rart at det går som det går senere i livet.

Skrevet

Og det vil bare bli verre med den innvandringspolitikken vi har - kombinert med et strafferettslig organ som overhode ikke er tilpasset den virklighet vi etterhvert lever i.....

Gjest LIndaMoe34
Skrevet

Når man opplæres ved miidagsbordet fra man er liten at norske kvinner er horer er det vel ikke så rart at det går som det går senere i livet.

Jeg var sammen med en utlending en gang, han var min første. etter samleie sa han: Nå er du hore slik som de andre. Han gikk fra meg og såret meg grundig både som nyforelsket og som kvinne.

Gjest sikkert samme fyr
Skrevet

Jeg var sammen med en utlending en gang, han var min første. etter samleie sa han: Nå er du hore slik som de andre. Han gikk fra meg og såret meg grundig både som nyforelsket og som kvinne.

Sikkert samme fyr som jeg var ute for. Han var svensk, forøvrig.

Skrevet

*ler*

Skrevet

Hm, jeg har også flere ubehagelige episoder med menn hvis hud er mørk, men jeg nekter å bli rasist av den grunn.

Problemet med de med annen hudfarge går vel like mye på at vi behandler dem likt som de med lys hud, og da blir det kræsj. Jeg tror mye ville vært gjort om noen ansvarlige myndigheter hadde brukt tid og ressurser på å forklare hvordan samfunnet vårt fungerer, ikke bare fortelle dem hvordan de skal få ut penger...

Hudfargen har ikke NOE si....kulturen, derimot.

Gjest LindaMoe34
Skrevet

ok, men med utlending snakker vi vanligvis ikke om skandinavia og vest europa, vet ikke hvorfor, men det er visst slik. Hvis jeg skal beskrive det nærmere så var han mer enn en utlending og hva begrepet utlending står for;). Han kom fra nigeria og var altså ikke svensk, så det er nok ikke samme fyren:) Er det virkelig sant at du var jomfru og en svenske hadde sex med deg og sa dette etterpå?? Hmmm.

Gjest abbamia
Skrevet

Hudfargen har ikke NOE si....kulturen, derimot.

Hudfargen har ingenting å si!!!!!!! Mange blir født i norge med en norsk mor og en afrikansk far f. eks, men ser likevel helt afrikansk ut, og disse uskyldige individer må ikke tas under den skadelige kammen. Jeg merker mye rasime mot mitt brune barn på 6 år og det er sååååååå trist!!!!!

Skrevet

Hudfargen har ingenting å si!!!!!!! Mange blir født i norge med en norsk mor og en afrikansk far f. eks, men ser likevel helt afrikansk ut, og disse uskyldige individer må ikke tas under den skadelige kammen. Jeg merker mye rasime mot mitt brune barn på 6 år og det er sååååååå trist!!!!!

Det var vel det jeg sa.....?

Gjest abbamia
Skrevet

Det var vel det jeg sa.....?

Jada, ville bare understreke enda mere det du sa, kanskje feil å legge det under ditt svar:)

Skrevet

Jada, ville bare understreke enda mere det du sa, kanskje feil å legge det under ditt svar:)

Helt greit! :)

Skrevet

Kan jo ha vært en svenske fra nigeria ;)

Ja, jeg er IKKE "sikkert samme fyr" altså. Hjelp, måtte bare understreke det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...