molli Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Var en tur på storsenteret i dag, og tuslet innom klesbutikken JC. Midt i butikken hadde de en ENORM kasse, kalt "Rotekasse - 6 plagg kr 200!" Jeg kikket oppi, og til min overraskelse var det masse tøffe og kule klær der. Ikke bare det vanlige skrapet som finnes i slike kasser. Jeg endte opp med en bærepose klær, seks bukser og skjørt,som jeg ga en skarve tohundrelapp for. Da jeg kom hjem, sjekket jeg originalprislappene på klærne og summerte. Normalprisen ble tilsammen TO TUSEN kroner! Og dette ga jeg bare en tohundrelapp for! Noen ganger gliser man i flere timer etter å ha gjort et skikkelig kupp. Sånn er det med meg idag :-) 0 Siter
Gjest sandrah Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 velvel nå kommer det jo helt an på hva du fikk for de 200kr da.. 0 Siter
molli Skrevet 3. august 2004 Forfatter Skrevet 3. august 2004 velvel nå kommer det jo helt an på hva du fikk for de 200kr da.. Skrev jeg ikke det da? Bukser og skjørt, og at de var kule, de klærne som lå oppi der? Et olaskjørt, for eksempel, en grønn litt sånn army-stil bukse med diverse lommer og snøring osv osv. 0 Siter
flisa Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Ja, jeg var med 12-åringen på O*N*L*Y og kjøpte en pose med tøy for 100,- Man skulle stappe posen full og er det noe jeg kan, så er det å pakke....selv om posene var av det minste slaget. Jentungen fikk 2 bukser, en bluse og en stor flott genser for 100-lappen. Streif av lykke, sånt! hehe 0 Siter
flisa Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Skrev jeg ikke det da? Bukser og skjørt, og at de var kule, de klærne som lå oppi der? Et olaskjørt, for eksempel, en grønn litt sånn army-stil bukse med diverse lommer og snøring osv osv. Du er samtidig heldig som har liten str.....det er som regel sånn 34-36 som ligger i sånne kasser Og min 12-åring kan ha det....JEG, derimot må i presenning-avdelingen - hehe 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Jeg fikk meg et par dritlekre designsandaler til bare 200! Hadde kostet nesten tusenlappen, og det spanderer aldri jeg. Gøy med kupp! 0 Siter
Gjest 2-manns-telt Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Du er samtidig heldig som har liten str.....det er som regel sånn 34-36 som ligger i sånne kasser Og min 12-åring kan ha det....JEG, derimot må i presenning-avdelingen - hehe ... og der er det jo aldri salg! ALDRI! I alle fall ikke slike "fyll en bærepose" eller "6 plagg for 200". Kanskje de ikke har store nok poser til 6 plagg... Hmfr. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.