Gå til innhold

Idag gjorde jeg et KUPP! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var en tur på storsenteret i dag, og tuslet innom klesbutikken JC. Midt i butikken hadde de en ENORM kasse, kalt "Rotekasse - 6 plagg kr 200!" Jeg kikket oppi, og til min overraskelse var det masse tøffe og kule klær der. Ikke bare det vanlige skrapet som finnes i slike kasser.

Jeg endte opp med en bærepose klær, seks bukser og skjørt,som jeg ga en skarve tohundrelapp for. Da jeg kom hjem, sjekket jeg originalprislappene på klærne og summerte. Normalprisen ble tilsammen TO TUSEN kroner! Og dette ga jeg bare en tohundrelapp for!

Noen ganger gliser man i flere timer etter å ha gjort et skikkelig kupp. Sånn er det med meg idag :-)

Gjest sandrah
Skrevet

velvel nå kommer det jo helt an på hva du fikk for de 200kr da..

Skrevet

velvel nå kommer det jo helt an på hva du fikk for de 200kr da..

Skrev jeg ikke det da? Bukser og skjørt, og at de var kule, de klærne som lå oppi der? Et olaskjørt, for eksempel, en grønn litt sånn army-stil bukse med diverse lommer og snøring osv osv.

Skrevet

Ja, jeg var med 12-åringen på O*N*L*Y og kjøpte en pose med tøy for 100,- Man skulle stappe posen full og er det noe jeg kan, så er det å pakke....selv om posene var av det minste slaget. Jentungen fikk 2 bukser, en bluse og en stor flott genser for 100-lappen.

Streif av lykke, sånt! hehe

Skrevet

Skrev jeg ikke det da? Bukser og skjørt, og at de var kule, de klærne som lå oppi der? Et olaskjørt, for eksempel, en grønn litt sånn army-stil bukse med diverse lommer og snøring osv osv.

Du er samtidig heldig som har liten str.....det er som regel sånn 34-36 som ligger i sånne kasser :)

Og min 12-åring kan ha det....JEG, derimot må i presenning-avdelingen - hehe

Gjest uten signatur
Skrevet

Jeg fikk meg et par dritlekre designsandaler til bare 200! Hadde kostet nesten tusenlappen, og det spanderer aldri jeg. Gøy med kupp!

Gjest 2-manns-telt
Skrevet

Du er samtidig heldig som har liten str.....det er som regel sånn 34-36 som ligger i sånne kasser :)

Og min 12-åring kan ha det....JEG, derimot må i presenning-avdelingen - hehe

... og der er det jo aldri salg! ALDRI! I alle fall ikke slike "fyll en bærepose" eller "6 plagg for 200". Kanskje de ikke har store nok poser til 6 plagg...

Hmfr.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...