Gå til innhold

De vil at jeg skal kjøpe et horoskop! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

En MEGET gebrokken norsk dame ringte meg nettopp på mobilen og sa at jeg for mange år siden hadde bestilt et horoskop hos dem, hun spurte om jeg var ****, og det var jeg jo...men nei, sa jeg - det har jeg aldri bestilt. Beklager, sa hun og la på.

Rart...

tlfnr var fra utlandet - hvor er dette, tro?

+3726348474

Det hadde nok kosta flesk hadde jeg villet hatt et slikt horoskop.

Så mye rart - men det kan jo være noen som tulla og bare ville høre stemmen min også da! hehe

Gjest LailaG
Skrevet

Fikk også en tlf om akkurat det samme, de påsto også at jeg hadde kjøpt det før.

Jeg hadde bare registret meg på en internett side.

de skulle ha tre hundre før horoskopet,bare tull.

Jeg synes det var irriterende at de påsto at jeg hadde kjøpt når jeg aldri i mitt liv har lest et horoskop.

nettsiden jeg hadde registret meg på hadde heller ingenting med horoskop å gjøre.

Han ringte fra Estland.

Svindlere.

Skrevet

+372 er Estland, tror jeg.

Jøss! .) jeg må være berømt! hehe

Skrevet

Fikk også en tlf om akkurat det samme, de påsto også at jeg hadde kjøpt det før.

Jeg hadde bare registret meg på en internett side.

de skulle ha tre hundre før horoskopet,bare tull.

Jeg synes det var irriterende at de påsto at jeg hadde kjøpt når jeg aldri i mitt liv har lest et horoskop.

nettsiden jeg hadde registret meg på hadde heller ingenting med horoskop å gjøre.

Han ringte fra Estland.

Svindlere.

Hvilken nettside hadde du registrert deg på -om jeg tør spørre? :)

Gjest en829801
Skrevet

UGh. Det der kan jeg svare deg på. Har selv fått oppringninger fra dem.

http://www.euroastro.com

Firmaet heter Euroastro, beliggende i Estland. De som driver det, er en mann ved navn Rolf Ekeberg og en kvinne (som gjerne ringer og snakker en merkelig form for norsk-svensk)

Skikkelig syke folk, og useriøst. Til meg sendte de også¨en mail, med beskjed om at skyldte dem penger, og at det ble lagt til gebyr hver måned med ørten %! Hadde ALDRI kjøpt horoskop eller fått purremailer, så skrev en svært sint og truende mail. Så var de som "sunket i jorden". Etter en del purringer fra min side, frafalt de kravet.Disse folka her må man bare styre unna. ALT er bare fanteri. Hevder å ha kontakt med indere som kan se din fremtid. Puh, makan til vås og svindleri!

Skrevet

UGh. Det der kan jeg svare deg på. Har selv fått oppringninger fra dem.

http://www.euroastro.com

Firmaet heter Euroastro, beliggende i Estland. De som driver det, er en mann ved navn Rolf Ekeberg og en kvinne (som gjerne ringer og snakker en merkelig form for norsk-svensk)

Skikkelig syke folk, og useriøst. Til meg sendte de også¨en mail, med beskjed om at skyldte dem penger, og at det ble lagt til gebyr hver måned med ørten %! Hadde ALDRI kjøpt horoskop eller fått purremailer, så skrev en svært sint og truende mail. Så var de som "sunket i jorden". Etter en del purringer fra min side, frafalt de kravet.Disse folka her må man bare styre unna. ALT er bare fanteri. Hevder å ha kontakt med indere som kan se din fremtid. Puh, makan til vås og svindleri!

Jøss! og de ringte på hjemmetelefonen i går igjen! - Jeg sa: "du ringte om det samme i går, jeg er fremdeles ikke interessert!"

HUN: "beeeklager!" og la på...håper det er det siste jeg hører fra den kanten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...