Gjest egentlig gutte-forelder Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 ...hva er morsomt å finne på? Et par timer. Ikke altfor ambisiøst, jeg kjenner henne nesten ikke heller. 0 Siter
Rubia Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Blir dere alene ? Hva med å spille et spill el. om været er elendig som her...eller gå en liten tur og ta en is om pent vær.Småskravle om vær og vind... Små "uhøytidlige" ting som ikke krever for mye av henne inn og med at hun ikke kjenner deg så godt heller... Lykke til og kos dere. 0 Siter
Gjest egentlig gutte-forelder Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Blir dere alene ? Hva med å spille et spill el. om været er elendig som her...eller gå en liten tur og ta en is om pent vær.Småskravle om vær og vind... Små "uhøytidlige" ting som ikke krever for mye av henne inn og med at hun ikke kjenner deg så godt heller... Lykke til og kos dere. ja noe sånt funker sikkert... håper det ikke begynner å regne, ser litt mørkt ut .. går nok bra uansett 0 Siter
Gjest egentlig gutte-forelder Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 lage boller har aldri fått til boller - blir bare små klumper Aner ikke hva som er trikset 0 Siter
Gjest egentlig gutte-forelder Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Play Station! eeeeeehhh.... det hadde vi for ørten år siden.... Og jeg lærte det aldri... 0 Siter
dolianer Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Mange jenter liker å tegne, så hvorfor ikke sette fram tegne og malesaker, og så kan dere pusle litt begge to! 0 Siter
Lurveline Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 har aldri fått til boller - blir bare små klumper Aner ikke hva som er trikset Da kan du kanskje lage muffins eller noe annet? Snart tiåringen min elsker å bake,tegne,spille kort m.m 0 Siter
Gjest egentlig gutte-forelder Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 tusen takk alle sammen ...også dere som var for sent ute, det blir nye anledninger her. Hun fikk noen options, det ble å lage distorted faces på pc'n, deretter lage kalender til seg selv, sjekke yndlingsfigurene sine på inett med meg som translatør, og tilslutt tegnet hun med de gamle fargeblyantene mine. Og lekte med de gamle kjøleskapsbokstavene... 0 Siter
Rubia Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 tusen takk alle sammen ...også dere som var for sent ute, det blir nye anledninger her. Hun fikk noen options, det ble å lage distorted faces på pc'n, deretter lage kalender til seg selv, sjekke yndlingsfigurene sine på inett med meg som translatør, og tilslutt tegnet hun med de gamle fargeblyantene mine. Og lekte med de gamle kjøleskapsbokstavene... Koselig å høre hvordan det har gått med folk etter trådstarten også. Fint at dere koste dere og fikk tiden til å gå. Somregel går ting greiere enn man tror. Nå er du dreven så neste gang går det så det koster vet du Ha en fin dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.