Gå til innhold

svar nå ! - jeg får besøk av en 10 års jente

Anbefalte innlegg

Gjest egentlig gutte-forelder
Skrevet

...hva er morsomt å finne på? Et par timer. Ikke altfor ambisiøst, jeg kjenner henne nesten ikke heller.

Skrevet

Blir dere alene ?

Hva med å spille et spill el. om været er elendig som her...eller gå en liten tur og ta en is om pent vær.Småskravle om vær og vind...

Små "uhøytidlige" ting som ikke krever for mye av henne inn og med at hun ikke kjenner deg så godt heller...

Lykke til og kos dere.

:)

Skrevet

Blir dere alene ?

Hva med å spille et spill el. om været er elendig som her...eller gå en liten tur og ta en is om pent vær.Småskravle om vær og vind...

Små "uhøytidlige" ting som ikke krever for mye av henne inn og med at hun ikke kjenner deg så godt heller...

Lykke til og kos dere.

:)

ja noe sånt funker sikkert... håper det ikke begynner å regne, ser litt mørkt ut .. går nok bra uansett :)

Skrevet

lage boller

har aldri fått til boller - blir bare små klumper :(

Aner ikke hva som er trikset

Skrevet

Play Station!

eeeeeehhh.... det hadde vi for ørten år siden.... Og jeg lærte det aldri...

Skrevet

Mange jenter liker å tegne, så hvorfor ikke sette fram tegne og malesaker, og så kan dere pusle litt begge to!

Skrevet

har aldri fått til boller - blir bare små klumper :(

Aner ikke hva som er trikset

Da kan du kanskje lage muffins eller noe annet? Snart tiåringen min elsker å bake,tegne,spille kort m.m

Skrevet

tusen takk alle sammen :) ...også dere som var for sent ute, det blir nye anledninger her. Hun fikk noen options, det ble å lage distorted faces på pc'n, deretter lage kalender til seg selv, sjekke yndlingsfigurene sine på inett med meg som translatør, og tilslutt tegnet hun med de gamle fargeblyantene mine. Og lekte med de gamle kjøleskapsbokstavene...

Skrevet

tusen takk alle sammen :) ...også dere som var for sent ute, det blir nye anledninger her. Hun fikk noen options, det ble å lage distorted faces på pc'n, deretter lage kalender til seg selv, sjekke yndlingsfigurene sine på inett med meg som translatør, og tilslutt tegnet hun med de gamle fargeblyantene mine. Og lekte med de gamle kjøleskapsbokstavene...

Koselig å høre hvordan det har gått med folk etter trådstarten også.

Fint at dere koste dere og fikk tiden til å gå. Somregel går ting greiere enn man tror.

Nå er du dreven så neste gang går det så det koster vet du :)

Ha en fin dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...