Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har leid ut leiligheten vår til noen som røyker. De har bodd der i 4 år, og nå har de flyttet ut. Jammen stinker det røyk der :-(

Nå har jeg vasket gardinene og satt ut skåler med eddik.

Er det andre gode tips til å få bort stanken???

Skrevet

Du kan prøve å få tak i en Ambi Pur "After Tobacco" luftfrisker. Husker ikke hvor jeg så den...

Er en liten sak til å stikke i stikkontakten.

Skrevet

Male kanskje.Om de har røyka inne i 4 år,så ser sikkert ikke tak og vegger så fine ut lengre?

Gjest Tante Jofrid
Skrevet

skåler med grønnsåpe som blir stående i fleeeere døgn?

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

kamfer på apoteket. strø det utover. lykke til, det tar tid, hvis dere er følsomme for røyklukten

Norske jomfruers Hovedkontor
Skrevet

Hmmm, edikk bruker og hjelpe... Du kan prøve litt salmiakk i en skål også, men jeg synes nesten det er verre enn røyk lukt.

Men det må nok vaskes fra tak til gulv med sterk grønnsåpevann om dere skal bli kvitt lukta helt.

Lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...