GIN Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Vi har leid ut leiligheten vår til noen som røyker. De har bodd der i 4 år, og nå har de flyttet ut. Jammen stinker det røyk der :-( Nå har jeg vasket gardinene og satt ut skåler med eddik. Er det andre gode tips til å få bort stanken??? 0 Siter
Gemini Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Du kan prøve å få tak i en Ambi Pur "After Tobacco" luftfrisker. Husker ikke hvor jeg så den... Er en liten sak til å stikke i stikkontakten. 0 Siter
Lurveline Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Male kanskje.Om de har røyka inne i 4 år,så ser sikkert ikke tak og vegger så fine ut lengre? 0 Siter
Lurveline Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Kanskje du finner et rimeligere alternativ her: http://www.norskmiljoteknikk.no/html/rengjoring.pub 0 Siter
Gjest Tante Jofrid Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 skåler med grønnsåpe som blir stående i fleeeere døgn? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 kamfer på apoteket. strø det utover. lykke til, det tar tid, hvis dere er følsomme for røyklukten 0 Siter
Norske jomfruers Hovedkontor Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Hmmm, edikk bruker og hjelpe... Du kan prøve litt salmiakk i en skål også, men jeg synes nesten det er verre enn røyk lukt. Men det må nok vaskes fra tak til gulv med sterk grønnsåpevann om dere skal bli kvitt lukta helt. Lykke til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.