Gå til innhold

Landskillpadde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe oss om opplysninger om landskillpadde?

Pris?,Hva skal stå i søknaden?,vanskelig å importere fra utlandet?

Gutten min er allergisk mot dyr så jeg vet vi kan søke om å få eie en skillpadde.

Trenger landskillpadda vann?

Mye arbeid?

Skrevet

På dyrebutikken der jeg jobber står det lapp om at vi kan skaffe div. skilpadder til alle med legeerklæring, så skaff deg en og kom deg til nærmeste dyrebutikk? De kan iallefall sikkert svare det på alt du vil vite (hvis ikke er jo internett en fin ting) :)

Skrevet

På dyrebutikken der jeg jobber står det lapp om at vi kan skaffe div. skilpadder til alle med legeerklæring, så skaff deg en og kom deg til nærmeste dyrebutikk? De kan iallefall sikkert svare det på alt du vil vite (hvis ikke er jo internett en fin ting) :)

Takk for svar.

Har sittet lenge på internett å lest om skilpadder nå.

Har fått svar på mye.

Skal hive inn en søknad som jeg kan laste ned fra mattilsynet.

Får vel gå til en dyrebutikk å forhøre meg der etterpå.

Norske jomfruers Hovedkontor
Skrevet

Takk for svar.

Har sittet lenge på internett å lest om skilpadder nå.

Har fått svar på mye.

Skal hive inn en søknad som jeg kan laste ned fra mattilsynet.

Får vel gå til en dyrebutikk å forhøre meg der etterpå.

Skilpadder er geniale dyr og ha. Jeg er selv allergisk og har hatt "skilpiser" lenge. Jeg har både vann og landskilpadder. Dere vil ha mye gøy med greia dere tar inn.

Jeg legger mine landskilpadder i dvale om vinteren, men det er ikke nødvendig om du ikke vil. Men jeg vill kanskje ha ventet litt, de er sløve utover høsten m.m de er inne i et terrarium med konstant og jevn varme. Mine går fritt rundt og blir derfor rimelig sløve når det begynner og bli kaldt.

Kos dere!

(Nå har jeg lyst på ny også...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...