Gå til innhold

Nesedobb

Anbefalte innlegg

Gjest pynte meg
Skrevet

Bør man kanskje gå til et piercingstudio for å få en liten diamant i nesen? Hvordan er det egentlig å ha en sånn sak der - blir den i veien når man skal snørre og sånn? :P

Gjest camilla`n
Skrevet

Hei!

Jeg tok min hos en frisør med sånns kytepistol, men nå er det vel mer vanlig å ta på et studio. Har hatt min i 9 år eller noe i den duren, og er godt fornøyd. Den er ikke i veien på noen som helst måte. Bare hvis noen tar tak å klyper i nesa mi. I begynnelsen hadde jeg i vanlig øredobb med proppen bak, og det ble egentlig veldig stort,men nå er det jo egene nesedobber å få tak i, og de føyer seg fint etter nesen. Jeg ønsker lykke til!

Skrevet

Nei, jeg har gjort det tre ganger på Scorpius med pistol, 35 kr. Har ikke hatt problemer.

Det gror fort igjen hvis man tar ut øredobben. Første gangen måtte jeg ta den ut pga MR og etter to timer var hullet grodd igjen. Andre gangen brakk dobben og det grodde igjen før jeg nådde butikken og fikk kjøpt ny.

Gjest Shira12
Skrevet

Nei, jeg har gjort det tre ganger på Scorpius med pistol, 35 kr. Har ikke hatt problemer.

Det gror fort igjen hvis man tar ut øredobben. Første gangen måtte jeg ta den ut pga MR og etter to timer var hullet grodd igjen. Andre gangen brakk dobben og det grodde igjen før jeg nådde butikken og fikk kjøpt ny.

Mine gror ikke igjen, har to i nesen. Har ikke hatt noe i dem på flere år, men jeg har fremdeles hull der.

Men hvis de ikke gror bør jeg kanskje kjøpe meg noe lekkert og ha i?!? :)

Skrevet

Mine gror ikke igjen, har to i nesen. Har ikke hatt noe i dem på flere år, men jeg har fremdeles hull der.

Men hvis de ikke gror bør jeg kanskje kjøpe meg noe lekkert og ha i?!? :)

Nå kan jeg også ta ut min uten at den gror igjen. Men kulen bak er så stor at jeg tror jeg må klippe den av for å få ut den jeg har nå

petter smart
Skrevet

Pynte deg? Vet omtrent ikke om noe som er så stygt som dobber i nesen.

tommy's tiger
Skrevet

I tillegg til at det er stygt, så er det stor fare for å få skumle infeksjoner der!

Ville tatt det på et skikkelig piercingstudio om du virkelig har så lyst.

Gjest pynte meg
Skrevet

Pynte deg? Vet omtrent ikke om noe som er så stygt som dobber i nesen.

Så heldig for meg at du ikke er mannen min, da! :-)

petter smart
Skrevet

Så heldig for meg at du ikke er mannen min, da! :-)

Heldig for oss begge to.

Men en skal vel være glad for mangfoldet, at ikke alle er like.

Gjest pynte meg
Skrevet

Heldig for oss begge to.

Men en skal vel være glad for mangfoldet, at ikke alle er like.

Nå syns jeg faktisk at piercinger generelt er stygt - og noen ring i nesen vil jeg absolutt ikke ha. Men en ørliten, sjarmerende,blinkende diamant i nesevingen - det blir nesten som en øredobb.

Skrevet

Nå syns jeg faktisk at piercinger generelt er stygt - og noen ring i nesen vil jeg absolutt ikke ha. Men en ørliten, sjarmerende,blinkende diamant i nesevingen - det blir nesten som en øredobb.

Det er dritharry ! Kan nesten ikke tenkte meg noe mer harry.... Er du fra indre Østfold, kanskje ?

Gjest pynte meg
Skrevet

Det er dritharry ! Kan nesten ikke tenkte meg noe mer harry.... Er du fra indre Østfold, kanskje ?

Javisst, hvordan visste du det?

*stønn*

Skrevet

Javisst, hvordan visste du det?

*stønn*

*ler*

Gjest Pricilla
Skrevet

Nå kan jeg også ta ut min uten at den gror igjen. Men kulen bak er så stor at jeg tror jeg må klippe den av for å få ut den jeg har nå

Jeg har hatt min i syv år, og mister jeg den i løpet av natta må jeg streve skikkelig for å få den i igjen. Gror kjempefort i nesa... Sist gang jeg mistet den måtte jge nesten bare gi opp. Tåra trilla og det var driiiitvondt. Å ta den var ingenting i forhold. Tok også min hos Scorpius for 35 kr! ; ) Aldri hatt problemer med den...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...