Gjest pynte meg Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Bør man kanskje gå til et piercingstudio for å få en liten diamant i nesen? Hvordan er det egentlig å ha en sånn sak der - blir den i veien når man skal snørre og sånn? 0 Siter
Gjest camilla`n Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Hei! Jeg tok min hos en frisør med sånns kytepistol, men nå er det vel mer vanlig å ta på et studio. Har hatt min i 9 år eller noe i den duren, og er godt fornøyd. Den er ikke i veien på noen som helst måte. Bare hvis noen tar tak å klyper i nesa mi. I begynnelsen hadde jeg i vanlig øredobb med proppen bak, og det ble egentlig veldig stort,men nå er det jo egene nesedobber å få tak i, og de føyer seg fint etter nesen. Jeg ønsker lykke til! 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Nei, jeg har gjort det tre ganger på Scorpius med pistol, 35 kr. Har ikke hatt problemer. Det gror fort igjen hvis man tar ut øredobben. Første gangen måtte jeg ta den ut pga MR og etter to timer var hullet grodd igjen. Andre gangen brakk dobben og det grodde igjen før jeg nådde butikken og fikk kjøpt ny. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Nei, jeg har gjort det tre ganger på Scorpius med pistol, 35 kr. Har ikke hatt problemer. Det gror fort igjen hvis man tar ut øredobben. Første gangen måtte jeg ta den ut pga MR og etter to timer var hullet grodd igjen. Andre gangen brakk dobben og det grodde igjen før jeg nådde butikken og fikk kjøpt ny. Mine gror ikke igjen, har to i nesen. Har ikke hatt noe i dem på flere år, men jeg har fremdeles hull der. Men hvis de ikke gror bør jeg kanskje kjøpe meg noe lekkert og ha i?!? 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Mine gror ikke igjen, har to i nesen. Har ikke hatt noe i dem på flere år, men jeg har fremdeles hull der. Men hvis de ikke gror bør jeg kanskje kjøpe meg noe lekkert og ha i?!? Nå kan jeg også ta ut min uten at den gror igjen. Men kulen bak er så stor at jeg tror jeg må klippe den av for å få ut den jeg har nå 0 Siter
petter smart Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Pynte deg? Vet omtrent ikke om noe som er så stygt som dobber i nesen. 0 Siter
tommy's tiger Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 I tillegg til at det er stygt, så er det stor fare for å få skumle infeksjoner der! Ville tatt det på et skikkelig piercingstudio om du virkelig har så lyst. 0 Siter
Gjest pynte meg Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Pynte deg? Vet omtrent ikke om noe som er så stygt som dobber i nesen. Så heldig for meg at du ikke er mannen min, da! :-) 0 Siter
petter smart Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Så heldig for meg at du ikke er mannen min, da! :-) Heldig for oss begge to. Men en skal vel være glad for mangfoldet, at ikke alle er like. 0 Siter
Gjest pynte meg Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Heldig for oss begge to. Men en skal vel være glad for mangfoldet, at ikke alle er like. Nå syns jeg faktisk at piercinger generelt er stygt - og noen ring i nesen vil jeg absolutt ikke ha. Men en ørliten, sjarmerende,blinkende diamant i nesevingen - det blir nesten som en øredobb. 0 Siter
Gjest clu Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Nå syns jeg faktisk at piercinger generelt er stygt - og noen ring i nesen vil jeg absolutt ikke ha. Men en ørliten, sjarmerende,blinkende diamant i nesevingen - det blir nesten som en øredobb. Det er dritharry ! Kan nesten ikke tenkte meg noe mer harry.... Er du fra indre Østfold, kanskje ? 0 Siter
Gjest pynte meg Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Det er dritharry ! Kan nesten ikke tenkte meg noe mer harry.... Er du fra indre Østfold, kanskje ? Javisst, hvordan visste du det? *stønn* 0 Siter
thinkerbell Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Javisst, hvordan visste du det? *stønn* *ler* 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Nå kan jeg også ta ut min uten at den gror igjen. Men kulen bak er så stor at jeg tror jeg må klippe den av for å få ut den jeg har nå Jeg har hatt min i syv år, og mister jeg den i løpet av natta må jeg streve skikkelig for å få den i igjen. Gror kjempefort i nesa... Sist gang jeg mistet den måtte jge nesten bare gi opp. Tåra trilla og det var driiiitvondt. Å ta den var ingenting i forhold. Tok også min hos Scorpius for 35 kr! ; ) Aldri hatt problemer med den... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.