Gjest Latsabben Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Liker godt å sove halve dagen og skal derfor gå til innkjøp av en dyr kontinentalseng. Valget står mellom to til omtrendt samme pris. Den ene av merket Svane og den andre av merket Stjerne. Noen med erfaring som vet hva som bør velges? 0 Siter
Gemini Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Stjerne-madrasser har jeg aldri hørt om, mens Svane er et kjent madrass-merke. I likhet med fx. Hästen, Jensen og sikkert mange andre. Selv har vi kontinentalmadrass fra Jensen som vi er veldig fornøyde med. 0 Siter
Excelsion Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Har heller aldri hørt om Stjerne.. Svane derimot er visst ganske bra.. Har Jensen selv, og er nesten fornøyd... ikke helt.. Syns ikke den er myk nok.. Selv om jeg ble rådet til å kjøpe medium er jeg ikke fornøyd med det.. Så pass på å prøv skikkelig før du kjøper.. 0 Siter
lille, store, redde meg Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 IKKE KJØP SVANE! Den var jeg svært misfornøyd med. Det samme var samboeren min. Vi kjøpte nettopp jensen royal og har aldri sovet så godt. Anbefales på det sterkeste. Den er soneindelt og har latex overmadrass. Jeg hørte også at svane var bra. Vi hadde den nøyaktig et halvt år før vi bestemte oss for å få ut driten. Se på det flotteste hotellet i Oslo Plaza. Hva er det første du ser når du kommer inn i gangen nede ved resepsjonen? En jensen seng! De skal bytte ut alle sengene med jensen senger. Og de tar kun inn det beste. Håper du kjøper deg en jensen seng. Isåfall: La meg vite! ps. Du kan spare flere tusen om du venter til de har tilbud! Vi sparte 6000! Kjøpte en ekstra stor seng og da! Den kom på 16.000 etter det ble trukket fra 6000 i rabatt. Men husk at vi kjøpte en seng på 240 og da! Vanlig eller vanlig dobbel er billigere. Hilsen ei som har gjort en god innvestering og som nå går å laller i jensen sengen. 0 Siter
Excelsion Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 IKKE KJØP SVANE! Den var jeg svært misfornøyd med. Det samme var samboeren min. Vi kjøpte nettopp jensen royal og har aldri sovet så godt. Anbefales på det sterkeste. Den er soneindelt og har latex overmadrass. Jeg hørte også at svane var bra. Vi hadde den nøyaktig et halvt år før vi bestemte oss for å få ut driten. Se på det flotteste hotellet i Oslo Plaza. Hva er det første du ser når du kommer inn i gangen nede ved resepsjonen? En jensen seng! De skal bytte ut alle sengene med jensen senger. Og de tar kun inn det beste. Håper du kjøper deg en jensen seng. Isåfall: La meg vite! ps. Du kan spare flere tusen om du venter til de har tilbud! Vi sparte 6000! Kjøpte en ekstra stor seng og da! Den kom på 16.000 etter det ble trukket fra 6000 i rabatt. Men husk at vi kjøpte en seng på 240 og da! Vanlig eller vanlig dobbel er billigere. Hilsen ei som har gjort en god innvestering og som nå går å laller i jensen sengen. Har også Jensen Royal bare så det er sagt, og er ikke helt fornøyd.. Det er UTROLIG individuelt hva som er godt og hva som ikke er.. 0 Siter
Gemini Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Har heller aldri hørt om Stjerne.. Svane derimot er visst ganske bra.. Har Jensen selv, og er nesten fornøyd... ikke helt.. Syns ikke den er myk nok.. Selv om jeg ble rådet til å kjøpe medium er jeg ikke fornøyd med det.. Så pass på å prøv skikkelig før du kjøper.. Vår Jensen-madrass er også medium, og den er da myk og god. Har kanskje noe med hvilken Jensen-modell det er også? Vår er av typen Jensen Comfort, og altså kontinentalmadrass. Såååååååå deilig :-) (setter ekstra stor pris på den nå etter en hyttetur med guffen skumgummi-madrass...) 0 Siter
lille, store, redde meg Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Har også Jensen Royal bare så det er sagt, og er ikke helt fornøyd.. Det er UTROLIG individuelt hva som er godt og hva som ikke er.. Kanskje medium var feil for deg? Jeg er ei jente på 1.60 som veier nøyaktig 50 kilo. Medium var passe for meg. Samboeren min måtte ha hard. Hvor lenge har du hatt denne sengen? Hvorfor er du ikke fornøyd? Går å legger meg, men svarer deg hvis du skriver i morgen. 0 Siter
Gjest Latsabben Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Har heller aldri hørt om Stjerne.. Svane derimot er visst ganske bra.. Har Jensen selv, og er nesten fornøyd... ikke helt.. Syns ikke den er myk nok.. Selv om jeg ble rådet til å kjøpe medium er jeg ikke fornøyd med det.. Så pass på å prøv skikkelig før du kjøper.. Hei Stjernemadrassen er visstnok Norsk og i samme prisklasse som alle andre: http://www.stjernemadrassen.no/hovedside.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.