Gå til innhold

Hvordan barnesikrer man....

Gjest mor til en svært aktiv smårolling

Anbefalte innlegg

Gjest mor til en svært aktiv smårolling
Skrevet

...komfyren er grei nok, den finns det barnesikringsstativ til. Men hva kan vi gjøre helt praktisk for at barnet ikke skal skru på oppvaskmaskinen og vaskemaskinen? Finns det noen liknende ordninger man kan kjøpe til dem? Det er jo ikke farlig for barnet å skru på de knottene, men det kan bli temmelig irriterende for oss, og dessuten kan ødelegge maskinene på sikt.

Hva gjør dere? Noen tips?

Gjest dårlig tips kanskje?
Skrevet

Har ikke hørt at det finnes sikring for sånt.

Lås døra til vaskerommet,eller si nei.

Gjest at dere ikke har kommet på det !
Skrevet

Har ikke hørt at det finnes sikring for sånt.

Lås døra til vaskerommet,eller si nei.

"Si nei" - det var lurt !!

Ørkenvandreren
Skrevet

"Si nei" - det var lurt !!

Konsekvente holdninger i barneoppdragelsen kan faktisk hjelpe.... Det finnes foreldre som med sin "slappe" oppdrager-rolle selv er med på å skape problemer

Gjest mor til to jenter
Skrevet

Se link malun ga mor til to jenter her oppe..

Gjest mor til en svæt aktiv smårolling
Skrevet

Konsekvente holdninger i barneoppdragelsen kan faktisk hjelpe.... Det finnes foreldre som med sin "slappe" oppdrager-rolle selv er med på å skape problemer

Er veldig enig i at å sette grenser er viktig! Jeg er da også streng og konsekvent i barneoppdragelsen, mye mer enn de fleste foreldre jeg kjenner. Men det er faktisk en viss alder da dette likevel ikke går helt inn hos barna, og utforskningtrangen er større. Og det er jo ikke alltid man kan være alle steder på en gang.

Så jeg ønsker å sikre oppvaskmaskinen og vaskemaskinen hvis det er mulig. Førstnevnte står på kjøkkenet, sistnevnte på badet.

Skal ta en titt på den lenken som ble foreslått, kanskje jeg finner noe der?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...