Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det beste og ha på ugress som presser seg opp mellom belegningssteinene?Hatt det litt travelt i sommer og ikke hatt tid og tatt det etter hvert.Så nå er det blitt en del.

Noen gode tips?

Skrevet

Det beste er å ha en skikkelig fiberduk under belegningssteinen. Men det har du kanskje?

Ellers går det vel an å bruke Round-up (et ugressmiddel).

Skrevet

Det beste er å ha en skikkelig fiberduk under belegningssteinen. Men det har du kanskje?

Vi slurvet dessverre litt på slutten når vi la belegningssteinene og har ikke duk under alt.Det får jeg lide for nå.Gidder ikke ta det opp igjen.Får teste det ugress middelet. Håper det virker kjapt.

Takk for svar!

Skrevet

Vi slurvet dessverre litt på slutten når vi la belegningssteinene og har ikke duk under alt.Det får jeg lide for nå.Gidder ikke ta det opp igjen.Får teste det ugress middelet. Håper det virker kjapt.

Takk for svar!

Så det kommer bare ugress der det ikke ble lagt duk? Det er ikke ugresset som klarer å komme seg gjennom duken altså?

Håper for vår egen del på det første, for jeg vil IKKE ha ugress mellom våre belegningsstein... :-)

Skrevet

Så det kommer bare ugress der det ikke ble lagt duk? Det er ikke ugresset som klarer å komme seg gjennom duken altså?

Håper for vår egen del på det første, for jeg vil IKKE ha ugress mellom våre belegningsstein... :-)

Ja, det kommer bare opp der hvor vi ikke la duk.En lang smal stripe helt ytterst...

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

sjekk at ikke roundup lager flekker på stein, noen av de midlene skal ikke komme på stein, for det blir stygt......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...