Gå til innhold

Hva holder deg våken?

Anbefalte innlegg

Gjest moren i juni
Skrevet

Hvorfor er du på DOL akkurat nå?

Jeg halvsover foran pc`n i håp om at min lille datter snart skal sovne.

Skrevet

Fordi jeg fremdeles sitter på sykehuset og kjeder meg. Alle har lagt seg her bortsett fra meg.

Og om dagen er det umulig å dole for folk svermer rundt maskinen hele tida.

Skrevet

Fordi jeg fremdeles sitter på sykehuset og kjeder meg. Alle har lagt seg her bortsett fra meg.

Og om dagen er det umulig å dole for folk svermer rundt maskinen hele tida.

du er nattevaktenes favoritt du ;-)

lille, store, redde meg
Skrevet

Tankene mine.

Men nå skal jeg legge meg.

God natt alle sammen!

Skrevet

du er nattevaktenes favoritt du ;-)

Ja det er jeg. Da har de selskap når de skal ut å røyke ;o)

Skrevet

Akkurat nå er alt rundt meg bare kaos. I mitt mest paranoide øyeblikk kan jeg faktisk begynne å tro at samfunnet er ute etter å ta rotta på meg.

Ikke faen om de skal vinne.

Skrevet

Ja det er jeg. Da har de selskap når de skal ut å røyke ;o)

Apropo. Jeg husker et sted hvor jeg var innlagt.. Der fikk vi ikke lov til å sitte alene ved maskinen, en pleier måtte sitte -ved siden- av oss. Det var morsomt. På det samme stedet fikk vi ikke drikke kaffe etter kl 18. Det er slike steder som fremprovoserer den aller verst tenkelige barnslige staheten man kan tenke seg.

Sånn apropo liksom

Ørkenvandreren
Skrevet

Siden jeg er på jobb, er vel det god nok grunn til å holde seg våken.

Om det er god nok grunn til å DOL'e kan det jo være delte meninger om...

Skrevet

Apropo. Jeg husker et sted hvor jeg var innlagt.. Der fikk vi ikke lov til å sitte alene ved maskinen, en pleier måtte sitte -ved siden- av oss. Det var morsomt. På det samme stedet fikk vi ikke drikke kaffe etter kl 18. Det er slike steder som fremprovoserer den aller verst tenkelige barnslige staheten man kan tenke seg.

Sånn apropo liksom

Her er det greit slik.

Men i går stengte de ytterdøra slik at jeg ikke kunne gå ut å røyke :o( Skikkelig meggete nattevakt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...