Gå til innhold

FU.:Hva er "verst"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitte ved pc`n eller tv`n.

Hvorfor mener du det?

Skrevet

Vet ikke om jeg tør å svare engang men jeg synes det er verst å sitte foran tven. Det er da mye mer passivt enn å sitte her og sludre :o)

De fleste her inne ser antagelig de programmene som interesserer dem på tven likevel. Og så velger de bort de uinteressante og sitter her i steden.

Gjest hekta på nett
Skrevet

PC. Jeg merker at pc`en tapper meg for krefter i langt større grad enn TV. Jeg får også vondt i høyre skulder og arm av pc.

Ørkenvandreren
Skrevet

PC'en er verst.

Det er tross alt lettere å han en samtale rundt det som skjer på TV'en, enn på PC'en.

Skrevet

Verken pc eller tv er verstinger, det er jo tross alt bare to elektroniske konstruksjoner for overføring av bilde, data som står der.

For en gangs skyld vil jeg si at noe er relativt: Det kommer an på brukerne hvorvidt pc eller tv oppleves som versting for dem.

Gjest ser mindre tv for tiden
Skrevet

Kommer da an på hvor lenge man sitter, det! Minus å sitte for mange timer foran begge deler..

Skrevet

Tv er mer sosialt sammen med familien, mens PC krever litt mer hjernearbeid som regel.

For mye av noen av delene er negativt.

Skrevet

Kommer vel an på hvordan du bruker det. Nyheter kontra hjernedød underholdning f.eks.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...