Lurveline Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Sitte ved pc`n eller tv`n. Hvorfor mener du det? 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Vet ikke om jeg tør å svare engang men jeg synes det er verst å sitte foran tven. Det er da mye mer passivt enn å sitte her og sludre ) De fleste her inne ser antagelig de programmene som interesserer dem på tven likevel. Og så velger de bort de uinteressante og sitter her i steden. 0 Siter
Gjest hekta på nett Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 PC. Jeg merker at pc`en tapper meg for krefter i langt større grad enn TV. Jeg får også vondt i høyre skulder og arm av pc. 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 PC'en er verst. Det er tross alt lettere å han en samtale rundt det som skjer på TV'en, enn på PC'en. 0 Siter
favn Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Verken pc eller tv er verstinger, det er jo tross alt bare to elektroniske konstruksjoner for overføring av bilde, data som står der. For en gangs skyld vil jeg si at noe er relativt: Det kommer an på brukerne hvorvidt pc eller tv oppleves som versting for dem. 0 Siter
Gjest ser mindre tv for tiden Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Kommer da an på hvor lenge man sitter, det! Minus å sitte for mange timer foran begge deler.. 0 Siter
soleil Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Tv er mer sosialt sammen med familien, mens PC krever litt mer hjernearbeid som regel. For mye av noen av delene er negativt. 0 Siter
Soria Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Kommer vel an på hvordan du bruker det. Nyheter kontra hjernedød underholdning f.eks. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.