seppen Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Hei. Jeg har fått påvist en kronisk leddhinnebetennelse i mitt høyre kne. Betennelsen har jeg nå hatt i to og et halvt år. For et halvt år siden fikk jeg utført en synovektomi (?), men kneet er akkurat like dårlig fortsatt. Siden jeg er ganske ung (21 år) begynner jeg å bli ganske utolmodig, og jeg lurer derfor på om det finnes andre behandlingsmetoder som kan hjelpe? Trening? Medisiner (brexidol hjelper ikke....)? Kan kortisonsprøyter være det rette? Legen som opererte meg mener at betennelsen vil gå bort av seg selv, men etter to og et halvt år skjønner jeg liksom ikke helt hvordan det plutselig skal skje.... På forhånd takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 -seppen. Dette synes jeg må vurderes på nytt (også med blodprøver). Du sier ikke noe om hvorfor denne kroniske leddhinnebetennelsen oppsto, om dette var en følgetilstand etter en skade eller om det var av reumatisk art. Grunnen til at jeg nevner det, er at hva du kan forvente av cortison eller annen såkaldt anti-inflamatorisk behandlig, er temmelig avhengig grunnlidelsen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.