Gjest noen som kan hjelpe ? Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Er på jakt etter et billig og ikke minst bra postordrefirma som fremkaller digitale bilder.Men da jeg søkte på nett var det jo ganske mange forskjellige firmaer.Så jeg lurte på om noen av dere hadde erfaring med et seriøst firma som gir bra kvalitet på bildene? 0 Siter
Gjest tips Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 http://www.dinside.no/php/art.php?id=28657 Her er alle firmaene testet, så det blir mer sammenlignbart, enn ulike oppfatninger her inne. 0 Siter
Gjest -også mamma Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Jeg er kjempefornøyd med Eurofoto, så jeg reklamerer gjerne litt for dem. De har klare, fine bilder og gode farger. Leverer raskt, er pålitelige, hyggelig service, og de er ikke dyre. 0 Siter
Gjest meti Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Ser at Dovregubben har skrevet linken til Foto Knudsen, men jeg vil bare si følgende: jeg bruker FK og er kjempefornøyd..Tror ikke de er så ille prismessig heller.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.