Gå til innhold

Griser

Anbefalte innlegg

Gjest Nursia
Skrevet

Hei!

Jeg er en sykepleier som tenkte å starte for meg selv. Har hatt annonse i avisa i fire dager nå. Jeg hadde tenkt vanlig hjemmesykepleie som et suplement til det kommunale tilbudet. Men... det er bare gamle griser som har ringt meg. De vil ha massasje, kos i dusjen, smøring av salve på penis etc. Det har bare vært så ekkelt. Noen har til og med spurt om de kan komme hjem til meg for at ikke kona skal få vite om det.

Jeg vet at det er et marked for det jeg har trenkt til å drive med, men nå gir jeg nesten opp. Noen tips til hvor jeg kan annonsere?

Mannfolk altså...

Gjest soldier
Skrevet

Søstra mi, sykepleier, trodde i likhet med deg at det var et marked.

Hun hadde ingen slike ubehagelige opplevelser, men det seriøse markedet er ikke der, noe hun erfarte.

Skrevet

klart det finnes et market, jeg kan da virkelig ikke tro noe annet.

Skriv en profesjonell annonse, evt. lag en hjemmeside som innkluderer din cv og hva du kan bidra med.. osv

Gjest Romerikes Blad
Skrevet

I Romerikes blad ( www.rb.no) sto det akkurat om noen som hadde startet for seg selv. Men jeg finner det ikke igjen i nettavisen.

I alle fall hadde de lagt inn anbud i en kommunal anbudsrunde og hadde ordrebøkene fulle.

I alle fall et tips. Kanskje du kan ringe Romerikes blad for å få artikkelen?

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...