Gå til innhold

Om du hadde 100 000 på konto...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg ikke har gjeld kunne jeg brukt pengene helt som det passer meg. Jeg ville brukt endel til å kjøpe ting jeg trenger, endel til ting jeg bare ønsker meg og resten ville jeg satt til side. De to første tingene på lista er ny tv og digitalkamera :)

Vær så snill og svar. Dataen har klikka, så jeg ser ikke klokka, jeg kan ikke skrive inn nytt innlegg, må bare legge under andre, og mobilen min er vekk. Jeg må vite hvilken dag det er, for å vite hvilken time jeg skal velge på treningssenteret.

Er det onsdag?

Skrevet

takk :) den gjør nok det skal du se.

var bare litt morgengretten i dag Rubia. Men takk, det hjalp å gulpe opp litt :)

Vi har alle slike dager, og med en situasjon som din så skulle det bare mangle om en ikke trengte å gulpe opp litt i ny og ne.

Skal tenke litt ekstra på deg i fremtiden jeg, og ønske en positiv forandring for deg...ikke at jeg kan love det hjelper med, endog...

:)

Skrevet

Vær så snill og svar. Dataen har klikka, så jeg ser ikke klokka, jeg kan ikke skrive inn nytt innlegg, må bare legge under andre, og mobilen min er vekk. Jeg må vite hvilken dag det er, for å vite hvilken time jeg skal velge på treningssenteret.

Er det onsdag?

Ja, det er onsdag :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...