Gå til innhold

Vil du hjelpe Unni Wilhelmsen?

Anbefalte innlegg

Gjest bare en fan
Skrevet

"Hei alle!

Igjen er jeg nødt til å be dere om hjelp.

Jeg har en ny video ute, til låta Humbly for Her fra Hurricane’s Eye. Den er utfordrer på MTV Nordic Up North denne uken. Hvis den får nok stemmer, kommer den inn på lista. Får den fortsatt nok stemmer framover, blir den værende på lista og sjansene for å bli vist jevnlig på MTV øker. Det er nå en stund siden skiva kom ut i resten av norden, men det er helt umulig å selge plater utenfor Norge hvis ingen vet hvem jeg er. Og det får ingen vite med mindre de ser og hører musikken min. Dette er en slik sjanse.

Denne nye videoen er jeg spesielt stolt av. Det er fordi jeg har vært så heldig å få med meg gode venner og kolleger. De spiller forskjellige roller som hører hjemme i et gammeldags sirkus/varieté-teater. Disse er med:

Finn Bjelke (venn, radiomann og forfatter): Sirkusdirektøren

Hoba (backlinetekniker): Verdens sterkeste mann

Espen Jørgensen (gitarist og gamlekjæreste): Knivkasteren

Håvve Fjell (Pain Solution): Flammeslukeren

Simone (D’Sound): Løvetemmersken

Andrea Marambio (venninne og skuespiller): Klovnen

Karin Bakås (Rockemama): Damen med skjegg

Trude (min gode hjelper): Linedanserinnen

Christian Ringnes & Christian Ringnes Jr.: Mirakelmedisinselgere

Videoen går fremdeles på Svisj, NRK, der man kan sende stemmer pr SMS for å se den. Men altså, nå er det MTV som gjelder en stund fremover. Vil du slenge inn en stemme eller tre? På nettet er det enkelt og gratis. Gå til følgende link:

http://www.nordic.mtve.com/shows/upnorth/

Du finner videoen til Humbly for her nederst blant utfordrerne. Velg video. Klikk VOTE helt nederst.

Du kan gå tilbake og stemme så mange ganger du vil, men husk å klikke på videoen hver gang, slik at VOTE-knappen nullstilles.

TUSEN TAKK!

Send gjerne mailen videre hvis du vet om noen som kunne tenkes å hjelpe til.

Ellers går alt fint om dagen, med ny rekord i antall konserter på et år.

Låta Sober ble nominert til årets Edvardpris, men vant ikke.

Min første plate, To Whom It May Concern, har rundet gullplate for lengst. Uten at jeg visste det :)

Fortsatt god sommer!

Hilsen Unni

"

Gjest Grumpy
Skrevet

Hvor fant du den teksten? Vil gjerne sjekke autentisiteten til det der...

Gjest bare en fan
Skrevet

Hvor fant du den teksten? Vil gjerne sjekke autentisiteten til det der...

Den sendes som mail til de som har lagt igjen mailadr på sidene hennes for å få info om konserter og teksert osv :-)

tommy's tiger
Skrevet

Hvis dette er ekte, er det ikke litt patetisk å be om hjelp sånn?

Gjest Grumpy
Skrevet

Den sendes som mail til de som har lagt igjen mailadr på sidene hennes for å få info om konserter og teksert osv :-)

Hmmmm ok. Unni er fin hun da :)

Skrevet

Da syns jeg ikke det er riktig å legge den ut på et åpent nettsted som dette. Er ikke sikkert hun ville likt det.

Skrevet

Ihvertfall i mine øyne.

Skrevet

Da syns jeg ikke det er riktig å legge den ut på et åpent nettsted som dette. Er ikke sikkert hun ville likt det.

Tror du ikke hun vil nå flest mulig folk?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Litt?

Jeg ville valgt sterkere ord enn som så.

Skrevet

klarer ikke helt å se hva som er så patetisk i at hun spør sine fan om hjelp. Dama vil vel nå ut til flest mulig.. dyktig er hun og.

Skrevet

Tror du ikke hun vil nå flest mulig folk?

Nei, ikke på en slik tiggende måte. En slik formulering passer for folk som allerede er fan av henne. Hvis man skal skrive til helt andre, ville man formulert seg annerledes. Jeg er temmelig sikker på at hun ikke ville likt at denne formuleringen ble lagt ut slik.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...