Gjest brikka Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Pc'n min har blitt utrolig treg etter at jeg lastet ned en ny versjon av Norton. Jeg har fått noen minnebrikker av en kamerat. Er det noe jeg bør tenke på i forbindelse med at jeg setter de inn? 0 Siter
petter smart Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Minnebrikkene bør være av samme type, dvs samme hastighet og størrelse. Ellers kan du oppleve problemer. Men det må være noe annet galt dersom pc'en ble tregere kun av at du lastet ned norton. 0 Siter
Gjest brikka Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Minnebrikkene bør være av samme type, dvs samme hastighet og størrelse. Ellers kan du oppleve problemer. Men det må være noe annet galt dersom pc'en ble tregere kun av at du lastet ned norton. Takk for svar. Jeg hadde bare 64. Satte inn to brikker hver på 128 men det ser ut til at bare den ene virket. Mulig det er noe annet galt. Hva bør jeg gjøre da? Avinstalere alt og starte på blanke ark? ER det i såfall noen mulighet til å bevare mailer etc? Mener at jeg tidligere en gang opprettet et eget området som ikke ble slettet hvor jeg overførte en del ting jeg ville ha. 0 Siter
petter smart Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Takk for svar. Jeg hadde bare 64. Satte inn to brikker hver på 128 men det ser ut til at bare den ene virket. Mulig det er noe annet galt. Hva bør jeg gjøre da? Avinstalere alt og starte på blanke ark? ER det i såfall noen mulighet til å bevare mailer etc? Mener at jeg tidligere en gang opprettet et eget området som ikke ble slettet hvor jeg overførte en del ting jeg ville ha. Det virker som om du har en gammel maskin. Da er det ikke sikkert den støtter 320 MB ram. Jeg ville fjernet den gamle 64 brikken og kun brukt de nye 128 brikkene. Å blande ulike størrelser lager av og til problemer. Dersom du fortsatt får problemer prøver du hver av 128 brikkene hver for seg. Så ser du om det evt er noe galt med en av dem. Er 128 brikkene av samme merke? Det har ingen hensikt å formatere harddisken og installere windows på nytt. 0 Siter
Gjest brikka Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Det virker som om du har en gammel maskin. Da er det ikke sikkert den støtter 320 MB ram. Jeg ville fjernet den gamle 64 brikken og kun brukt de nye 128 brikkene. Å blande ulike størrelser lager av og til problemer. Dersom du fortsatt får problemer prøver du hver av 128 brikkene hver for seg. Så ser du om det evt er noe galt med en av dem. Er 128 brikkene av samme merke? Det har ingen hensikt å formatere harddisken og installere windows på nytt. Ok. Tusen takk for svar:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.