Gå til innhold

Hva med 1 eller flere mill??

Anbefalte innlegg

monique1365380367
Skrevet

Kjeder meg litt i dag!

Hermer etter linken lenger nede!

Hva hvis du plutselig fikk så manger penger på konto!

Hva ville du gjort da?

Gjest shirini
Skrevet

Gitt de til misjonærene så de kan lære negrene om Jesus.

Skrevet

Bygd meg et nytt hus på den vakre tomta mi.

Kjøpt meg en stor fin familiebil.

Og en tøff amerikaner - bil altså.

Sørget for barnas fremtid.

Tatt litt vare på familie og ellers nære.

Bygget et stort "hjem" på en stor nydelig tomt som skulle være hybler/leiligheter for eldre på den ene "siden" og for enslige mødre på den andre.

Bla

:)

monique1365380367
Skrevet

Gitt de til misjonærene så de kan lære negrene om Jesus.

glimrings -shirini- Ha ha, tror jeg ler meg ihjel....

du trenger ikke og svare vettu, hvist du finner innlegget mitt helt idiotisk på trynet!!!

men , morsomt svar alikevel...

Gjest Grumpy
Skrevet

Bygget et stort "hjem" på en stor nydelig tomt som skulle være hybler/leiligheter for eldre på den ene "siden" og for enslige mødre på den andre.

Bla

Hadde ikke kommet halvveis med det der engang på 1 million. 10 kanskje...

Hvis du er heldig får du en ettroms på Bislet for 1 mill i dag...

Gjest blueice
Skrevet

Jeg ville

bygd meg hus

kjøpt meg bil(SIERRA)he he,

båt,hytte,masse møbler,klær

og gitt masse til min snille

bestemor :)

Gjest Grumpy
Skrevet

Det sto "eller flere" ja, så ikke det ved første øyekast...

1 mill: bil og ferie, resten i banken

2 mill: leilighet

3 mill og oppover: leil+bil.

Er det snakk om rundt 10 og oppover skulle jeg vurdert å pensjonere meg...

Skrevet

Hadde ikke kommet halvveis med det der engang på 1 million. 10 kanskje...

Hvis du er heldig får du en ettroms på Bislet for 1 mill i dag...

Nå bor ikke jeg i Oslo da, så jeg hadde fått et hus her i bøgda.

Hun skrev en mill. eller flere...ergo så bare skravlet jeg i veg siden hun ikke satt noen grense.

Uansett...tanker koster ingen ting.

Gjest Grumpy
Skrevet

Nå bor ikke jeg i Oslo da, så jeg hadde fått et hus her i bøgda.

Hun skrev en mill. eller flere...ergo så bare skravlet jeg i veg siden hun ikke satt noen grense.

Uansett...tanker koster ingen ting.

Jau jeg så ikke det der med "eller flere" :)

Gjest shirini
Skrevet

glimrings -shirini- Ha ha, tror jeg ler meg ihjel....

du trenger ikke og svare vettu, hvist du finner innlegget mitt helt idiotisk på trynet!!!

men , morsomt svar alikevel...

Nei, det var bare noe forbanna tull jeg fant på.

Hvis det var >10 mill, så ville jeg vurdert å pensjonert meg. Reist når og hvor jeg ville. Mercedes eller noe - ikke noe sånn Celina-greier, men fin bil. Og så masse dyre klær. Hus og sånn har jeg, trives her... tror ikke jeg ville flytte.

*drømme, drømme*

Skrevet

Vet jammen ikke helt jeg. Reist til andre siden av kloden.

Skrevet

Kjøpt hus :) Var det flere mill jeg vant så skulle jeg vurdert å ta lappen, kjøpe en bil til - kanskje tenke på å kjøpe en hytte. Ta en skikkelig ferie og kunne sløse litt :D

Gjest hybelkanin
Skrevet

Bla

Eldre på ene siden av gangen og single kvinner med barn på andre siden av gangen, jaja.

Tror du noen eldre og slitne mennesker ville bodd med ungeskrål døgnet rundt og tror du unge og voksne single kvinner ville bodd med etpar menn på 80 som eneste naboer (stort sett bare eldre kvinner som lever, mennene dør jo tidligere)?

Skrevet

Eldre på ene siden av gangen og single kvinner med barn på andre siden av gangen, jaja.

Tror du noen eldre og slitne mennesker ville bodd med ungeskrål døgnet rundt og tror du unge og voksne single kvinner ville bodd med etpar menn på 80 som eneste naboer (stort sett bare eldre kvinner som lever, mennene dør jo tidligere)?

Vi snakker ikke om ganger her, men om et stort bygg med masse fin hage rundt..

Leiligheter til eldre på den ene siden og til enslige mødre på den andre siden.

Ja, jeg tror mange eldre savner selskap og barnelatter og det er mange rastløse enslige mødre som ikke har familie rundt seg og som sliter.

Tror de kunne gitt hverandre mye gjensidig hjelp og glede.

skorpionfisken
Skrevet

Kjøpe bil, pusse opp leiligheta og bygge hytte. Dersom det da var penger igjen ville jeg betalt ned på leilighetslånet. Eventuell rest etter det ville havne i banken.

Skrevet

Jeg ville gjort meg gjeldsfri.

Og for de resterende pengene (hvis noen) eller de pengene jeg da ellers ville betalt ned gjeld og renter med, så ville jeg brukt de til et antall skikkelige ferier hvert år - i tillegg til å spare opp til ny MC/bil slik at jeg hadde de pengene klare når det blir nødvendig/ønskelig med et bytte.

Skrevet

Kjøpt et hus ved havet - med terasse som står på pæler ut i vannet -der skulle jeg sittet og malt. Inne skulle jeg hatt bredbånd :)

Skrevet

Med et raust antall mill ville jeg dessverre vært velfortjent egoistisk:

Arkitekttegnet funkishus på deilig tomt ved sjøen, drømmebåten, alt som er artig av teknoting (spesielt film/tv/musikk/data), byttet ut bilholken med en som har pen lakk, komfort og fungerende varme- og ventilasjonsanlegg, reiser, sikret ungenes framtid, sponset foreldre med det som måtte passe, utvidede garderober, betalt riktig gjeld, styrt unna kjedesuper'n for livstid.

Sånn omtrent, i all beskjedenhet.

Ikke smykker og glamour forresten, uff.

Gjest mange ting
Skrevet

Betalt studielånet, kjøpt hus (leier), betalt ned lånet til foreldrene mine, endelig fått tatt bryllupsreise...., kjøpt kjøleskap (låner et nå).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...