Heffalomp Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Er så lei av å se brødposen på kjøkkenbenken, for det er nemlig der vi har lagret vårt brød. Hvor gjør dere av brød og brødfjøl? Skuffer, skap, brødboks,benken...) 0 Siter
monique1365380367 Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Har en sånn en kjekk Krukke, som det står "brød" på...og har skjærebrettet rett foran den...... Ingen poser som ligger og slenger rundt på kjøkkenet her nei! 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 På hytta lagrer vi brødet (i en plastpose) i en av skuffene i kjøkkenbenken. Benken er av tre og finér, femtitalls. Hjemme har vi det i en skuff av plast til å skyve inn og ut av skapseksjonen (gammel IKEA). Den på hytta er best. Brødene har lett for å mugne i plastskuffen til Ikea. Hadde jeg hatt bedre plass på kjøkkenbenken, skulle jeg kjøpt meg en brødboks av tre. Da jeg var barn, hadde vi en malt boks av blikk med skyvelokk. 0 Siter
Gjest ova Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 har fått tak i en plastikk brødboks med topplokk. Den er plassert i en djup skuff. Og så er det plass til brødfjøl oppå den skjærfjøla som er i benken. 0 Siter
Gjest Shooting star Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Har brødet i en brødboks av metall... 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Har en brødboks, men brødet ligger oftere i den søte brødkurven som står rett ved siden av (slipper å åpne og lukke vetti...). 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Mine foreldre har den i ovnen.. Selv så har jeg brødet i skjærefjøl-skuffen, hvis den får plass. 0 Siter
Kjøkkenskriver Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Her ligger det i papirposen i en 50-talls brødboks av metall. Det er det absolutt beste av de mulighetene jeg har forsøkt. 0 Siter
carma Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Siden jeg har cøliaki har vi to brød-lagringsplasser. Sambo sitt "vanlige" brød ligger i brødboksen av stål sammen med hans brødkniv. Mitt brød ligger i en egen skuff sammen med min brødfjel og kniv. 0 Siter
Lurveline Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 I en brødboks av tre på kjøkkenbenken.Oppbevarer det i plastpose da papirpose tørker ut brødet.Skjærefjøla ligger foran boksen. 0 Siter
opplending Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Siden jeg har cøliaki har vi to brød-lagringsplasser. Sambo sitt "vanlige" brød ligger i brødboksen av stål sammen med hans brødkniv. Mitt brød ligger i en egen skuff sammen med min brødfjel og kniv. Må bare få spørre. Når en har cølliaci, tåler en ikke engang å bruke samme kniv/brødfjøl som til annet brød. Blir det som med sjokolade for den som ikke tåler nøtter liksom? 0 Siter
opplending Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Lagrer i plastpose i kolonialskuffen i kjøkkenbenken. 0 Siter
carma Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Må bare få spørre. Når en har cølliaci, tåler en ikke engang å bruke samme kniv/brødfjøl som til annet brød. Blir det som med sjokolade for den som ikke tåler nøtter liksom? Det stemmer. Smuler, meldryss o.l. er nok. 0 Siter
Gjest meti Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 I en pose oppå brødboksen (som forøvrig er en blå Tupperware-dings)... 0 Siter
opplending Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Det stemmer. Smuler, meldryss o.l. er nok. Oj, takk for svar. Det var dagens lærdom, jeg var ikke klar over at det faktisk var så ille. 0 Siter
Gemini Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 I en pose oppå brødboksen (som forøvrig er en blå Tupperware-dings)... Siden brødet er oppå brødboksen, hva er inni brødboksen? 0 Siter
Gemini Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Må innrømme at også vårt brød er i en pose på benken... Men har lyst på en brødboks. Gjerne en i metall, hvis det ikke er gode grunner for å ikke ha metallboks, da... 0 Siter
Lionn Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Takk for at du tar opp dette høyaktuelle og banebrytende spørsmålet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.