Lurveline Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 De flinke bakerne gjør nok det. http://www.brodfakta.no/index.php?cat=25380a Insinnuere du at jeg lyver eller...? 0 Siter
favn Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Insinnuere du at jeg lyver eller...? *lol* 0 Siter
Gjest malun Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Hvordan kan skorpa bli sprø i plastpose, der holder da brødet seg mykt. I papirpose så tørker det jo bare ut. Fuktigheten trekkes ut i posen/lufta? Jeg har den i papirpose, for å unngå myk skorpe. Brødet tørker riktignok fortere ut i papirpose, men her i huset går brød unna så raskt allikevel, at det sjelden er noe problem. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 jeg har også prøvd i papirpose på benken- morgenen etter kan man jo slå ihjæl en kæll med det? Hm - det er ikke min erfaring. Men det kommer kanskje liktt an på hva slags brød det er? Jeg liker sprø skorpe, men det bør nødig være noe drapsvåpen.. ;o) 0 Siter
loinen Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Hm - det er ikke min erfaring. Men det kommer kanskje liktt an på hva slags brød det er? Jeg liker sprø skorpe, men det bør nødig være noe drapsvåpen.. ;o) Jeg er helt enig med deg! Brødet er best når det ligger i papirposen!! mvh 0 Siter
shandy Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Jeg så dette programmet: http://www.nrk.no/programmer/tv/fbi/3621314.html og kjøpte brødposer på rull etter det! Jeg gidder ikke å lese alt om fisk, jeg fisker nok. Siste helg vi var på fjellet, så fisket vi hele dagen, bortsett fra to timers matpause i vogna, og det var ikke niste, men brød Jeg elsker fjellet, og jeg elsker å gå, men helt ærlig, jeg er litt lei av å fiske. Timer er greit, men, jeg har da lyst til annet også. Er det rart. Og gudene skal vite at JEG er tålmodig - jeg liker det, men jeg liker noe annet enn fiske hele dagen lang. Jeg vil da også ha noe annet. 0 Siter
flisa Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Jeg gidder ikke å lese alt om fisk, jeg fisker nok. Siste helg vi var på fjellet, så fisket vi hele dagen, bortsett fra to timers matpause i vogna, og det var ikke niste, men brød Jeg elsker fjellet, og jeg elsker å gå, men helt ærlig, jeg er litt lei av å fiske. Timer er greit, men, jeg har da lyst til annet også. Er det rart. Og gudene skal vite at JEG er tålmodig - jeg liker det, men jeg liker noe annet enn fiske hele dagen lang. Jeg vil da også ha noe annet. PST - det stod om BRØD i bæreposer - litt lenger ned i artikkelen Jeg gidder heller ikke lese om fisk...hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.