Gjest gps2 Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Til dere nordlendinger her:-) Hva ville dere synes var rimelig å leie ut en enebolig for i Nord-Norge? F.eks. om boligen tas pent hånd om, er på ca. 120 kvadrat og er i normalt bra stand? Bør det variere mye i pris der oppe, eller bør man ikke gå over en makspris? Er så lei av dyre leier og mere til her i sør!!! 0 Siter
Gjest Shooting star Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Nå bor ikke jeg i nord... men leieprisen avhenger jo mye etter hvor i nord det er snakk om! Tromsø er f.eks et pressområde og temmelig dyrt! 0 Siter
Gjest Her er dyrt Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Jeg bor i Tromsø og en enebolig her ligger på rundt 10.000 i leie pr mnd. Det er veldig dyrt i Tromsø. I Harstad derimot kan du leie til omtrent halvparten. 0 Siter
BlueBird82 Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Folk forsøker å leie meg leiligheter for 5500 i Kirkenes. Skjønner ikke helt folk - hvem vil vel betale 5500 mnd for en liten leilighet i Kirkenes av alle plasser!??? 0 Siter
Gjest www.finn.no Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 http://www.finn.no/finn/realestate/rentsearch 0 Siter
Gjest husleier Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Nord Norge er veldig stort. Hvor mye husleien er på kommer helt annpå hvor huset ligger. Er det i byen eller på landet. Ligger det sentralt i byen eller i et mindre atraktivt område. Narvik er veldig billig på husleie mens Tromsø er nesten på samme nivå som Oslo. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Hihi. Det blir vel omtrent som om jeg skulle spørre hva husleien er i sør-norge. Eller vest-norge eller østlandet. Det varierer vel mye der også, med hensyn på beliggenhet og pressområder og slikt. Borettslagsleiligheta mi (i Nord-Norge) har en husleie på ca 4500,- pluss lånet til leiligheta da, som jeg betaler ca 4000,- i måneden for. Mine utgifter til leiligheta er altså på kr 8500,- pluss strøm. 0 Siter
Spirea Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 ? 26 cm fra halen til hårfestet når den står på knærne. 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 26 cm fra halen til hårfestet når den står på knærne. hehe dagens beste svar hittil ) 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 ? Fesken i Nord-Norge er nok lenger enn i Sør-Norge hvertfall. :-) 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 ? Tror kanskje du misset poenget med Snorkfrøkens innlegg hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.