Gå til innhold

husleie Nord-Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere nordlendinger her:-)

Hva ville dere synes var rimelig å leie ut en enebolig for i Nord-Norge?

F.eks. om boligen tas pent hånd om, er på ca. 120 kvadrat og er i normalt bra stand?

Bør det variere mye i pris der oppe, eller bør man ikke gå over en makspris? Er så lei av dyre leier og mere til her i sør!!!

Gjest Shooting star
Skrevet

Nå bor ikke jeg i nord... men leieprisen avhenger jo mye etter hvor i nord det er snakk om!

Tromsø er f.eks et pressområde og temmelig dyrt!

Gjest Her er dyrt
Skrevet

Jeg bor i Tromsø og en enebolig her ligger på rundt 10.000 i leie pr mnd. Det er veldig dyrt i Tromsø. I Harstad derimot kan du leie til omtrent halvparten.

Skrevet

Folk forsøker å leie meg leiligheter for 5500 i Kirkenes. Skjønner ikke helt folk - hvem vil vel betale 5500 mnd for en liten leilighet i Kirkenes av alle plasser!???

Gjest husleier
Skrevet

Nord Norge er veldig stort. Hvor mye husleien er på kommer helt annpå hvor huset ligger. Er det i byen eller på landet. Ligger det sentralt i byen eller i et mindre atraktivt område.

Narvik er veldig billig på husleie mens Tromsø er nesten på samme nivå som Oslo.

skorpionfisken
Skrevet

Hihi.

Det blir vel omtrent som om jeg skulle spørre hva husleien er i sør-norge. Eller vest-norge eller østlandet.

Det varierer vel mye der også, med hensyn på beliggenhet og pressområder og slikt.

Borettslagsleiligheta mi (i Nord-Norge) har en husleie på ca 4500,- pluss lånet til leiligheta da, som jeg betaler ca 4000,- i måneden for. Mine utgifter til leiligheta er altså på kr 8500,- pluss strøm.

Skrevet

?

26 cm fra halen til hårfestet når den står på knærne.

Gjest Grumpy
Skrevet

26 cm fra halen til hårfestet når den står på knærne.

hehe dagens beste svar hittil :o)

Gjest mor i juni
Skrevet

?

Fesken i Nord-Norge er nok lenger enn i Sør-Norge hvertfall. :-)

Gjest Grumpy
Skrevet

?

Tror kanskje du misset poenget med Snorkfrøkens innlegg hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...