Gjest dawn Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Kan noen forklare meg konkret hva dette innebærer/betyr? 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Bilbrukstyveri? Du stjeler en bil for å bruke den? 0 Siter
Gjest dawn Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Bilbrukstyveri? Du stjeler en bil for å bruke den? Ikke verre nei.. 0 Siter
flisa Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Ikke verre nei.. Da var jeg en sånn - har stjplet en sykkel en gang - for å komme hjem fra fest - i Mysen. Vi var tilogmed to på én sykkel.. så han vi sykkelen på gjerdet hjemme, og dagen etter - hangoverdagen, så ringte det på døra og en gammel dame spurte om vi visste hvem som eide sykkelen på gjerdet, for hun trodde det kunne være hennes...."GURI, NEI, det aaaante ikke jeg - bare ta den, det er så mye kjeltringer nå til dags", sa jeg... Og det var MIN karriere i kjeltringveien. Egentlig veldig ille. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.