Gjest JMR1980 Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg lurer på hva som er sunt og usunt av de juice-typene meieriene lager. Er eplenektar, appelsinjuive, tropisk juice sunt eller usunt? Det står jo på kartongen at det er usukret juice. Er det sunt? Vann er jo uansett best men jeg lurer likevel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gamla66 Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Nektar er vel alltid tilsatt sukker vel?? Ville heller valgt ren juice. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kålrota Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Nektar er tilsatt sukker, juice er ren juice. Juice gir også mye fruktsukker og kalorier, men også viktige vitaminer og antioksydanter. man trenger ikke mye juice for å få i seg dagsbehovet av de vitaminene juicen inneholder, et lite glass er som regel nok. Man kan spise ganske mange appelisner før man har fått i seg innholdet i en halv liter juice, så hvis man teller kalorier, vil det lønne seg å spise frukten i stedet for å drikke flere glass juice. Grønnsakjuicer er veldig sunt, mindre fruktsukker og kalorier enn fruktjuice, og mange vitaminer. F.eks tomatjuice, gulrotjuice osv. Kalori- og sukkerinnhold står på kartongene, du kan sammenligne. Skummet melk er også sunt. Vann er godt for kroppen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Nå får vim også kjøt blåbærjuice og nypejuice, du kan forsøke de til en forandring. Drikker jeg mye, blander jeg i litt vann. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Nå får vim også kjøt blåbærjuice og nypejuice, du kan forsøke de til en forandring. Drikker jeg mye, blander jeg i litt vann. Det skal stå: Nå får vi også kjøpt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.