Kizza1365380506 Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Synes du heller skal drepe dem da ja. Eller fange dem i glass og slippe dem ut, det gjør jeg... Mvh 0 Siter
tommy's tiger Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Strengt tatt sikkert, men sikkert ikke noe værre for de å dø i vinduskarmen, evt havne på frontruta til biler... Tror ikke du skal ha dårlig samvittighet for det, men ikke mest praktiske måten å bli kvitt de vel. De lever jo en stund der inne i posen... 0 Siter
soleil Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Synes du heller skal drepe dem da ja. Eller fange dem i glass og slippe dem ut, det gjør jeg... Mvh Hehe :-) Du gjør ikke en flue fortred, du Kizza.. Bokstavelig talt 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Min eks-svoger støvsuget ut en vepsebol, dynket posen i bensin og kastet den på bålet... Ble kvitt vepsen i alle fall! 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Mest sannsynlig dør de ikke av det 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Synes du heller skal drepe dem da ja. Eller fange dem i glass og slippe dem ut, det gjør jeg... Mvh Gjør du virkelig? Jøss.... 0 Siter
favn Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Synes du heller skal drepe dem da ja. Eller fange dem i glass og slippe dem ut, det gjør jeg... Mvh Sender dem ut, jeg også. Selvsagt. Ikke på glass, jeg vifter dem ut vinduer og dører. Ok, ikke de som er nesten usynlig eller de som kan forveksles med litt skitt. Stå på Kizza, ikke la dem tvinge deg til massemord 0 Siter
musikeren Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Absolutt ikke! Særlig ikke fluer. Og møll. Det er dyrevennlighet. 0 Siter
shandy Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Ja det syntes jeg. Øhh, nei, de er til å fore andre dyr med. Eller intet. Hvorfor tenker du på det? Jøss. 0 Siter
petter smart Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Synes du heller skal drepe dem da ja. Eller fange dem i glass og slippe dem ut, det gjør jeg... Mvh Mer moro å fange dem i glass, ha litt vann oppi og rull glasset ned en bakke. Da blir de sinna da, oi oi oi. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Mer moro å fange dem i glass, ha litt vann oppi og rull glasset ned en bakke. Da blir de sinna da, oi oi oi. Fy skamme... *løfter pekefingen* Mvh 0 Siter
petter smart Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Fy skamme... *løfter pekefingen* Mvh Hva i all verden får deg til å tro at jeg eier skamvett? Må understreke at jeg kun gjorde dette da jeg var ung og pøblete (nå er jeg som kjent litt eldre og pøblete). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.