Gå til innhold

MSN Messenger

Anbefalte innlegg

Gjest mor i juni
Skrevet

Hadde en "samtale" med samboeren min da jeg så at en venninne logget på. Ville gjerne snakke med henne, så jeg trykket "invitér". det ble feil, da hadde var hun plutselig kommet inn der hvor jeg og samboeren snakket.

Det jeg lurer på er om hun da kunne se alt vi hadde skrevet til da eller om hun kom inn på en blank side?

Jeg avbrøt med en gang og opprettet en egen snakkeside med henne..

Gjest Persille
Skrevet

Hun så ikke det dere skrev før hun kom inn....

Gjest mor i juni
Skrevet

Hun så ikke det dere skrev før hun kom inn....

*puh* ... ;-)

Costa1365380367
Skrevet

..?

Sist gang jeg ble invitert inn i en Messenger samtale, så dukket det ikke opp en masse "gammel" tekst fra samtalen mellom de andre.

Dette ville uansett være en helt ulogisk måte å gjøre ting på sånn rent sikkerhetsmessig.

Selv om vi snakker Microsoft...

Skrevet

Nå har jeg aldri brukt MSM til slikt, men: hvis man får se hva som har blitt sagt i en samtale før man kommer inn selv, så er dette en feil i programvaren. Om det er gjort med vilje, så er det en designfeil.

"........................."

Gjest Grumpy
Skrevet

redd for hun fikk innsyn i cybersexen deres nå, hæ? ;)

Skrevet

Sist gang jeg ble invitert inn i en Messenger samtale, så dukket det ikke opp en masse "gammel" tekst fra samtalen mellom de andre.

Dette ville uansett være en helt ulogisk måte å gjøre ting på sånn rent sikkerhetsmessig.

Selv om vi snakker Microsoft...

ok - da ser det bare sånn ut da - -for en som allerede sitter i en samtale og henter inn en til- i alle fall kan man DA scrolle langt bakover. Det er snakk om å invitere en ekstra inn en en allerede pågående samtale altså.

Costa1365380367
Skrevet

ok - da ser det bare sånn ut da - -for en som allerede sitter i en samtale og henter inn en til- i alle fall kan man DA scrolle langt bakover. Det er snakk om å invitere en ekstra inn en en allerede pågående samtale altså.

Ja det ser bare sånn ut for de som allerede var tilstedet før "den nye" ble invitert.

Det du ser av tekst i chat-vinduet blir lagret midlertidig i minnet (lokalt på din pc), fortløpende etter hvert som man skriver. Og når man lukker chat-vinduet så slettes denne loggen (eventuelt lagret i en fil lokalt på din pc, alt ettersom hva du har stilt inn Messenger til å gjøre).

Skrevet

Ja det ser bare sånn ut for de som allerede var tilstedet før "den nye" ble invitert.

Det du ser av tekst i chat-vinduet blir lagret midlertidig i minnet (lokalt på din pc), fortløpende etter hvert som man skriver. Og når man lukker chat-vinduet så slettes denne loggen (eventuelt lagret i en fil lokalt på din pc, alt ettersom hva du har stilt inn Messenger til å gjøre).

No vart æ gla' ja! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...