Gjest nysjerrig frøken Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Torsdag for en uke siden var dagen jeg ville fått mensen hvis jeg hadde fortsatt på p-pillene. Sluttet for ca 2 mnd siden. Forrige mnd fikk jeg den 3 dager på etterskudd, noe som tilsier mandag som var. Har femdeles ikke fått den, hvor lenge burde jeg vente før jeg tar en test? 0 Siter
Gjest Sugerar Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Du kan ta en test nå. "Quick Response"-testen skal være sikker allerede første dagen mensen uteblir. 0 Siter
Gjest nysjerrig jente Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Du kan ta en test nå. "Quick Response"-testen skal være sikker allerede første dagen mensen uteblir. Men kan det ta lang tid før mensen kommer? Trenger jo ikke å være gravid for hva jeg vet, men en positiv test ville vært til å feire! Er den type test vanlig å få på apoteket? 0 Siter
Gjest Sugerar Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Men kan det ta lang tid før mensen kommer? Trenger jo ikke å være gravid for hva jeg vet, men en positiv test ville vært til å feire! Er den type test vanlig å få på apoteket? Jepp, apoteket er tingen! Lykke til Si ifra om hvordan det går da! 0 Siter
Gjest nysjerrig jente Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Jepp, apoteket er tingen! Lykke til Si ifra om hvordan det går da! Tok en test i går, og den var kun en strek på... Så ikke vet jeg når mensen har tenkt å komme! Pleier liksom alltid å føle det på meg noen dager før den kommer, og det gjør jeg ikke nå... *merkelig* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.