Gå til innhold

Lurer litt.....

Gjest nysjerrig frøken

Anbefalte innlegg

Gjest nysjerrig frøken
Skrevet

Torsdag for en uke siden var dagen jeg ville fått mensen hvis jeg hadde fortsatt på p-pillene. Sluttet for ca 2 mnd siden. Forrige mnd fikk jeg den 3 dager på etterskudd, noe som tilsier mandag som var. Har femdeles ikke fått den, hvor lenge burde jeg vente før jeg tar en test?

Gjest Sugerar
Skrevet

Du kan ta en test nå.

"Quick Response"-testen skal være sikker allerede første dagen mensen uteblir.

Gjest nysjerrig jente
Skrevet

Du kan ta en test nå.

"Quick Response"-testen skal være sikker allerede første dagen mensen uteblir.

Men kan det ta lang tid før mensen kommer? Trenger jo ikke å være gravid for hva jeg vet, men en positiv test ville vært til å feire! Er den type test vanlig å få på apoteket?

Gjest Sugerar
Skrevet

Men kan det ta lang tid før mensen kommer? Trenger jo ikke å være gravid for hva jeg vet, men en positiv test ville vært til å feire! Er den type test vanlig å få på apoteket?

Jepp, apoteket er tingen! Lykke til :)

Si ifra om hvordan det går da!

Gjest nysjerrig jente
Skrevet

Jepp, apoteket er tingen! Lykke til :)

Si ifra om hvordan det går da!

Tok en test i går, og den var kun en strek på... Så ikke vet jeg når mensen har tenkt å komme! Pleier liksom alltid å føle det på meg noen dager før den kommer, og det gjør jeg ikke nå... *merkelig*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...