Gå til innhold

"Manhunt"drapet, spillet uten skyld

Anbefalte innlegg

petter smart
Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=237747

Jævlig pinlig for foreldrene til den drepte som gikk så hardt ut mot dette spillet og skulle saksøke produsenten. Så viser det seg at det var deres 14 år gamle sønn som spilte et ultravoldelig spill med aldersgrense 18 år.

Kanskje på tide å feie for egen dør?!

Kanskje noen burde saksøke dem for å ha latt ham spille dette spillet?

Politiet har hele tiden sagt at motivet var et ran, men mediene i England er tydeligvis ikke mer til å stole på enn i Norge.

Skrevet

Regner med at foreldrene ikke er like opptatt av å stå frem i pressen etter dette.....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det store spørsmålet er om fyren hørte på Marilyn Manson.

Det er fortsatt min teori.

petter smart
Skrevet

Problemet med det argumentet er at det har gått litt ut på dato. Det var enklere i LP'ens dager, da en kunne spille musikken baklegns og dermed høre alle de sataniske beskjedene.

Hvordan går en fram for å høre dem i dag? Kanskje det er mulig å forvrenge musikken på en pc slik at en tolke det som noe satanisk.

Skrevet

Problemet med det argumentet er at det har gått litt ut på dato. Det var enklere i LP'ens dager, da en kunne spille musikken baklegns og dermed høre alle de sataniske beskjedene.

Hvordan går en fram for å høre dem i dag? Kanskje det er mulig å forvrenge musikken på en pc slik at en tolke det som noe satanisk.

Det går jo fint an å spille musikk baklengs på en pc :-)

"........................"

Skrevet

Jeg tror det var Judas Priest han hørte på :-)

Husker en sak i USA for mange år siden, hvor moren ble spurt om hun visste hvorfor sønnen blåste av seg huet med en hagle. "Because he was listening to Judas Priest heavy metal music", var svaret.

"............................."

Costa1365380367
Skrevet

Hvis man holder en cd-plate opp mot lyset, og stirrer på denne i 3 timer mens man kjører på med litt syre, så skal det ikke mye til før man blir gal. Dette skjer selvsagt oftere med en Manson cd fremfor andre cd'er.

Manson er nøkkelordet her.

Costa1365380367
Skrevet

Regner med at foreldrene ikke er like opptatt av å stå frem i pressen etter dette.....

Mulig de finner en advokat som likevel kan finne en ny vinkel på denne saken.

petter smart
Skrevet

Det går jo fint an å spille musikk baklengs på en pc :-)

"........................"

Da bør se saksøke både IBM og microsoft, minst.

Skrevet

Mulig de finner en advokat som likevel kan finne en ny vinkel på denne saken.

Det hadde for så vidt ikke overrasket meg i det hele tatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...