petter smart Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=237747 Jævlig pinlig for foreldrene til den drepte som gikk så hardt ut mot dette spillet og skulle saksøke produsenten. Så viser det seg at det var deres 14 år gamle sønn som spilte et ultravoldelig spill med aldersgrense 18 år. Kanskje på tide å feie for egen dør?! Kanskje noen burde saksøke dem for å ha latt ham spille dette spillet? Politiet har hele tiden sagt at motivet var et ran, men mediene i England er tydeligvis ikke mer til å stole på enn i Norge. 0 Siter
Goliath Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Regner med at foreldrene ikke er like opptatt av å stå frem i pressen etter dette..... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Det store spørsmålet er om fyren hørte på Marilyn Manson. Det er fortsatt min teori. 0 Siter
petter smart Skrevet 5. august 2004 Forfatter Skrevet 5. august 2004 Det store spørsmålet er om fyren hørte på Marilyn Manson. Det er fortsatt min teori. Problemet med det argumentet er at det har gått litt ut på dato. Det var enklere i LP'ens dager, da en kunne spille musikken baklegns og dermed høre alle de sataniske beskjedene. Hvordan går en fram for å høre dem i dag? Kanskje det er mulig å forvrenge musikken på en pc slik at en tolke det som noe satanisk. 0 Siter
Prozak Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Problemet med det argumentet er at det har gått litt ut på dato. Det var enklere i LP'ens dager, da en kunne spille musikken baklegns og dermed høre alle de sataniske beskjedene. Hvordan går en fram for å høre dem i dag? Kanskje det er mulig å forvrenge musikken på en pc slik at en tolke det som noe satanisk. Det går jo fint an å spille musikk baklengs på en pc :-) "........................" 0 Siter
Prozak Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Det store spørsmålet er om fyren hørte på Marilyn Manson. Det er fortsatt min teori. Jeg tror det var Judas Priest han hørte på :-) Husker en sak i USA for mange år siden, hvor moren ble spurt om hun visste hvorfor sønnen blåste av seg huet med en hagle. "Because he was listening to Judas Priest heavy metal music", var svaret. "............................." 0 Siter
Costa1365380367 Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Problemet med det argumentet er at det har gått litt ut på dato. Det var enklere i LP'ens dager, da en kunne spille musikken baklegns og dermed høre alle de sataniske beskjedene. Hvordan går en fram for å høre dem i dag? Kanskje det er mulig å forvrenge musikken på en pc slik at en tolke det som noe satanisk. Hvis man holder en cd-plate opp mot lyset, og stirrer på denne i 3 timer mens man kjører på med litt syre, så skal det ikke mye til før man blir gal. Dette skjer selvsagt oftere med en Manson cd fremfor andre cd'er. Manson er nøkkelordet her. 0 Siter
Costa1365380367 Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Regner med at foreldrene ikke er like opptatt av å stå frem i pressen etter dette..... Mulig de finner en advokat som likevel kan finne en ny vinkel på denne saken. 0 Siter
petter smart Skrevet 5. august 2004 Forfatter Skrevet 5. august 2004 Det går jo fint an å spille musikk baklengs på en pc :-) "........................" Da bør se saksøke både IBM og microsoft, minst. 0 Siter
Goliath Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Mulig de finner en advokat som likevel kan finne en ny vinkel på denne saken. Det hadde for så vidt ikke overrasket meg i det hele tatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.