Niobe Skrevet 6. august 2004 Forfatter Skrevet 6. august 2004 Her ikke lest den, kommer ikke til å gjøre det heller. Foretrekker å lese fakta. Leser jeg fiksjonsromaner blir det bare kvalitet, ikke slike som utgir seg for å bygge på sannheter som egentlig er myter og løgn. Les forøvrig http://www.dagbladet.no/kultur/2004/08/02/404410.html *sukk* Jeg VET selvfølgelig at den ikke i fryktelig stor grad er baser på fakta, men den er bra likevel! Jeg synes storyen var skikkelig kul, og den er veldig bra skrevet. 0 Siter
Jorunn Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Jeg har lest boken og likte den godt. God historie som er skapt til å provosere de rette kretsene. jeg var klar over innvendingene mot boka, sa jeg leste den, men ble allikevel fasinert av historien, men hadde uansett nok ikke tatt innholdet i boken som fakta. Leser en skjønlitterær litteratur, tar en det for det og ikke som faglitteratur. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.