Gå til innhold

Spiser du kylling??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest LucySky
Skrevet

Vi kjøper halalslaktet kylling og lam, vi nå...det smaker mye bedre. Men man må jo ha tilgang på gode innvandrerbutikker, da.

Skrevet

Hvis man skal læ være å spise kjøtt på grunn av enkelte horrible tilfeller av dyremishandling, så er det jaggu ikke mye kjøtt man kan tørre å spise.

"............................"

Gjest Magic Halo
Skrevet

Nei, jeg har faktisk spist kylling kun to ganger i hele mitt liv.

Skrevet

Nei. Jeg er lakto-ovovegetarianer. Nå skal jeg boikotte egg fra prior. Ikke at jeg spiser mye egg heller... Men har vært snusk å finne hos Prior også tidligere når det gjelder slaktemetoder.

Ikke at slakting har med egg å gjøre, men jeg støtter ikke de som driver med slikt.

Skrevet

Nei. Jeg er lakto-ovovegetarianer. Nå skal jeg boikotte egg fra prior. Ikke at jeg spiser mye egg heller... Men har vært snusk å finne hos Prior også tidligere når det gjelder slaktemetoder.

Ikke at slakting har med egg å gjøre, men jeg støtter ikke de som driver med slikt.

Lakto-ovo-vegetarianer?

Skrevet

Hvis man skal læ være å spise kjøtt på grunn av enkelte horrible tilfeller av dyremishandling, så er det jaggu ikke mye kjøtt man kan tørre å spise.

"............................"

Jeg er komfortabel med å spise vilt, sau og fisk. Fordi de har levd et liv stort sett i frihet.

Kylling og svin er jeg *ikke* komfortabel med å innta.

Der er det f**n meg mye pineri.

Jeg boikotter selvsagt egg fra prior! Kjøper konsekvent fra frittgående høner, Nordgården.

Skrevet

Jeg er komfortabel med å spise vilt, sau og fisk. Fordi de har levd et liv stort sett i frihet.

Kylling og svin er jeg *ikke* komfortabel med å innta.

Der er det f**n meg mye pineri.

Jeg boikotter selvsagt egg fra prior! Kjøper konsekvent fra frittgående høner, Nordgården.

Personlig teller det desverre mest at jeg får i meg det jeg trenger av mat, til noenlunne overkommelige priser.

"..........................."

Skrevet

Lakto-ovo-vegetarianer?

En vegetarianer som spiser/drikker melkeprodukter og egg. I motsetning til de enda mer fanatsiek veganerene, som ikke gjør det, men holder seg nok mest til spon og singel.

Med vennlig hilsen

Gjest Grumpy
Skrevet

Av kjøtt spiser jeg nesten bare kylling og kalkun. Til nød svin. Noen sånne tilfeller du refererer til bryr meg midt i ryggen.

Skulle man visst alt om hvordan all mat fremstilles rundt omkring hadde det blitt lite igjen man kunne ha i seg til slutt hvis man er så fintfølende...

Skrevet

Av kjøtt spiser jeg nesten bare kylling og kalkun. Til nød svin. Noen sånne tilfeller du refererer til bryr meg midt i ryggen.

Skulle man visst alt om hvordan all mat fremstilles rundt omkring hadde det blitt lite igjen man kunne ha i seg til slutt hvis man er så fintfølende...

Jeg foreslår at du kikker på innlegget mitt lenger ned og videre videoen der.

Gjest Grumpy
Skrevet

Jeg foreslår at du kikker på innlegget mitt lenger ned og videre videoen der.

So?

Skrevet

So?

Hvis ikke det gjør inntrykk på deg kan jeg ikke hjelpe...

Men si meg, synes du virkelig at det er greit å behandle dyr på den måten?

Skrevet

men hvis det har foregått i hele sommer - og det satidig står at det alltid er en dyrlege der.....da skulle de kanskje ha sagt noe før? - eller er ikke slaktingen og avlivingen det samme?

*forvirret*

Skrevet

Vi kjøper halalslaktet kylling og lam, vi nå...det smaker mye bedre. Men man må jo ha tilgang på gode innvandrerbutikker, da.

Hvorfor er det bedre? - fortell!

Gjest Grumpy
Skrevet

Hvis ikke det gjør inntrykk på deg kan jeg ikke hjelpe...

Men si meg, synes du virkelig at det er greit å behandle dyr på den måten?

Selvfølgelig synes jeg ikke det er greit. Men jeg kan ikke la det styre mine matvaner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...