Gå til innhold

Hva var Larissas hemmelighet?

Anbefalte innlegg

Gjest drømmekvinnen hawaii
Skrevet

hva var det som gjorde at gil dumpet henne?

fikk ikke sett slutten :-(

Gjest ja, jeg ser på
Skrevet

Hun hadde vært sammen med Fabio....

Gjest sahrah
Skrevet

at den siste eksen hennes var fabio som gjorde at gil dumpet henne og alle tapte.. sweet :)

Gjest ja, jeg ser på....
Skrevet

Hun hadde vært sammen med Fabio....

....og da dumpa GIL henne tvert....

Gjest drømmekvinnen hawaii
Skrevet

at den siste eksen hennes var fabio som gjorde at gil dumpet henne og alle tapte.. sweet :)

hvem er fabio??

Skrevet

....og da dumpa GIL henne tvert....

Hvorfor det???

Skrevet

Fortell!

Hvem var Gil - average eller modellpen?

Dumpet han henne - før hun valgte?

Skrevet

Fortell!

Hvem var Gil - average eller modellpen?

Dumpet han henne - før hun valgte?

Gil var han sjekke,han hadde dumpet henne etter at hun hadde valgt han.

Gjest bordeaux
Skrevet

Hvorfor det???

Fordi egoet hans tålte ikke det at hun hadde vært sammen med en mann som er så ettertraktet av kvinner over hele verden. Han sa at "han er jo på forsiden av billig kiosklitteratur"... Ja det er klart det er litt spesielt at han er kjendis, men en eks er en eks uansett. Jeg synes han var barnslig. Veldig synd at hun ikke valgte "average Joe" istedenfor, han hadde vært der for henne uansett tror jeg. Virket ihvertfall veldig oppriktig.

Skrevet

Gil var han sjekke,han hadde dumpet henne etter at hun hadde valgt han.

Kult!

Skrevet

Fordi egoet hans tålte ikke det at hun hadde vært sammen med en mann som er så ettertraktet av kvinner over hele verden. Han sa at "han er jo på forsiden av billig kiosklitteratur"... Ja det er klart det er litt spesielt at han er kjendis, men en eks er en eks uansett. Jeg synes han var barnslig. Veldig synd at hun ikke valgte "average Joe" istedenfor, han hadde vært der for henne uansett tror jeg. Virket ihvertfall veldig oppriktig.

Enig...Han andre sa meg ingenting. Skremmende hvor tiltrukket hun ble av han i forrige uke også, som hun klina med på stranda i flere timer. Han var jo et airhead.

Skrevet

Jeg må bare innrømme at jeg har sett på Drømmekvinnen Hawaii innimellom og kunne ikke fatte hva hun skulle velge den fjotten for - og gottet meg storligen da han virkelig var så fjottete som jeg trodde! :o)

Snakker om å velge feil da gitt! Men jeg lurte litt på om hun tok med han normale fyren hele veien for ikke å virke som en totalt bitch?

Skrevet

Jesus Maria, er dette Fabio-vesenet ettertraktet blant kvinner??? Du tuller, ikke sant?

Jeg ble direkte uvel da jeg kikket på lenken her...

Og det vil jeg bare ha sagt, at det virkelig skal mye til for at jeg a) Blir uvel av menneskers utseende. B) Sier fra om det.

Skrevet

Jeg må bare innrømme at jeg har sett på Drømmekvinnen Hawaii innimellom og kunne ikke fatte hva hun skulle velge den fjotten for - og gottet meg storligen da han virkelig var så fjottete som jeg trodde! :o)

Snakker om å velge feil da gitt! Men jeg lurte litt på om hun tok med han normale fyren hele veien for ikke å virke som en totalt bitch?

Jeg så to episoer av denne serien, og han du kaller 'normal' var jo fullstendig skrullete. En så sutrete og desperat fyr tror jeg du skal lete lenge etter.

Skrevet

jeg så bare finalen - jeg ser bare finaler jeg nå :)

Så klart - hun felte tårer som hun selv ble forskrekket over - hun har sikkert aldri opplevd ekte følelser.

Skrevet

Jeg så to episoer av denne serien, og han du kaller 'normal' var jo fullstendig skrullete. En så sutrete og desperat fyr tror jeg du skal lete lenge etter.

Ja, og så "var det på tide for han nå" - sa han - hehe

Skrevet

Ja, og så "var det på tide for han nå" - sa han - hehe

Jeg så nok ikke finalen, kun to innledende (?) runder, og da var han jo helt borte vekk.

Gjest bordeaux
Skrevet

Jesus Maria, er dette Fabio-vesenet ettertraktet blant kvinner??? Du tuller, ikke sant?

Jeg ble direkte uvel da jeg kikket på lenken her...

Og det vil jeg bare ha sagt, at det virkelig skal mye til for at jeg a) Blir uvel av menneskers utseende. B) Sier fra om det.

Ja det sies så at han er en av verdens mest ettertraktede menn. Ikke i min smak nei, men det var jo heller ikke poenget.

Skrevet

Jeg så nok ikke finalen, kun to innledende (?) runder, og da var han jo helt borte vekk.

Han virket nå mye bedre enn han tufsen hun valgte i alle fall. Gil (som ble valgt) syntes jo alt var ok så lenge han selv hadde det bra virket det som. Han andre virket nå mer som typen til å bære henne på hendene resten av livet og jeg tror ikke han ville stukket fort som faen etter den beskjeden om Fabio.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...