Gå til innhold

Slutt på ferien (og mye mat)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det slutt på ferien, en ikke altfor aktiv periode. Jeg har spist det jeg har ønsket, når jeg har ønsket. I går kveld (natt) spiste jeg nyplukket rips med eggedosis (nam-nam). I kveld har jeg spist fire skiver med brød, du verden så deilig.

Så sitter jeg her da ved feriens slutt. Klyper meg selv i sida og teller antall bilringer. De er nok ikke blitt flere, men du og du hvor store de er.

I kveld er siste dagen jeg nyter i full (spise)frihet, i morgen tidlig skal jeg på badevekta og gjøre opp status. Jeg gjetter på + 5 kilo i løpet av tre uker.

I morgen starter mitt nye liv, jeg skal handle inn mat så jeg har til mine sunne måltider, mange og små. Jeg skal fram igjen med trimsykkelen og pulsklokka.

August-sept-okt-nov-des = ca 4,5 mnd. til jul. En kilo pr uke, burde bli 20 kilo til jul det!

Hoi, jeg begynner å se lyst på det, det er da ikke SÅ lenge til jul?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å når jul kommer med all den gode maten?

He-he, ikke ødlegg drømmen min nå da;-)

Er faktisk ikke av dem som pleier å spise ekstra og legge på meg i julen.

**hmm, klør meg i hodet**

Kanskje det blir annerledes denne julen, før har jeg jo spist mere enn nok elles i året.

Skrevet

He-he, ikke ødlegg drømmen min nå da;-)

Er faktisk ikke av dem som pleier å spise ekstra og legge på meg i julen.

**hmm, klør meg i hodet**

Kanskje det blir annerledes denne julen, før har jeg jo spist mere enn nok elles i året.

Var ikke meningen å deppe deg. Svaret ditt er lystig, og velrettet. Jeg tror faktisk på deg :-)

Lykke til...

Skrevet

Uff dha...synes ikke vi har fått kost oss skikkelig i sommervær ennå jeg da :)

Fint at du har satt deg mål, håper du lykkes.

:)

Skrevet

Som jeg skulle sagt det sjøl! :) Sommeren får være for å falle for all slags fristelser og nytelser, være seg fetende eller umoralske. Tror det heter LIVSKVALITET! :-)

men Fedon kan man også nyte - sånn høst, vinter og vår :)

Gjest uten signatur
Skrevet

Jeg har pleid å være som deg, kose på meg noen kilo, men i sommer har jeg klart å gå ned 5 kg jeg! DET er deilig det. Men så har jeg nok mye mer fett enn deg. Jeg har mange kilo igjen før jeg kan defineres som normalvektig dessverre.

Lykke til med fram-mot-jul-prosjektet ditt!

Skrevet

Jeg har pleid å være som deg, kose på meg noen kilo, men i sommer har jeg klart å gå ned 5 kg jeg! DET er deilig det. Men så har jeg nok mye mer fett enn deg. Jeg har mange kilo igjen før jeg kan defineres som normalvektig dessverre.

Lykke til med fram-mot-jul-prosjektet ditt!

Takk. Hvis det er en trøst for deg så er jeg kun halvveis hvis jeg når målsettingen min til jul. Men klarer jeg det, da satser jeg på at jeg er så gira at jeg fortsetter etter jul.

Det er vel dette som kalles delmål. ;)

Hadde forresten ikke lagt på meg fullt så mye som jeg trodde, "bare" halvparten.

I dag har jeg vært ute og kjøpt inn endel Fedonmat, men trimsykkelen har jeg ikke prøvd ennå, men jeg skal til pers!

Har forresten vært ute og klippet gress og luket litt i dag, skriver det på trimkontoen også jeg!

Skrevet

Som jeg skulle sagt det sjøl! :) Sommeren får være for å falle for all slags fristelser og nytelser, være seg fetende eller umoralske. Tror det heter LIVSKVALITET! :-)

men Fedon kan man også nyte - sånn høst, vinter og vår :)

Jeg har stor tro på det Fedon pridiker. Har du forresten erfaring med den livsstilen?

Skrevet

Jeg har stor tro på det Fedon pridiker. Har du forresten erfaring med den livsstilen?

Ja jeg har gått ned 14 kilo siden 8.januar :)

Skrevet

Jeg hadde min siste dag i spisefrihet på søndag.

Tøft å komme i gang igjen, men det skal gå.

Hadde gått ned 27 kg. fra mai 03 til før sommerferien nå i år. Målet mitt nå er 15 kg til før neste sommer, og da er jeg i mål, og jeg _skal_ klare det. Og da kommer det vanskeligste, å holde vekta.

Har kjøpt meg staver. Og det er faktisk ganske artig, og god trim. Følte meg ganske teit første gang jeg brukte de.

Lykke til med målet ditt. Det går helt sikkert kjempefint.

Hilsen fra

Skrevet

Ja jeg har gått ned 14 kilo siden 8.januar :)

Bravo!

Må bare få lov til å spørre videre jeg da. Har du fulgt andre opplegg tidligere og hvordan føler du for Fedons opplegg i forhold til andre i såfall?

Hvis du ikke føler for å legge ut om det så må du bare be meg holde smella mi! ;-)

Du skjønner, jeg er så gira på dette nå at alle suksesshistorier virker oppmuntrende. (kan jo selvf. kjøpe ukeblader, der står det jo egentlig nok)

Skrevet

Jeg hadde min siste dag i spisefrihet på søndag.

Tøft å komme i gang igjen, men det skal gå.

Hadde gått ned 27 kg. fra mai 03 til før sommerferien nå i år. Målet mitt nå er 15 kg til før neste sommer, og da er jeg i mål, og jeg _skal_ klare det. Og da kommer det vanskeligste, å holde vekta.

Har kjøpt meg staver. Og det er faktisk ganske artig, og god trim. Følte meg ganske teit første gang jeg brukte de.

Lykke til med målet ditt. Det går helt sikkert kjempefint.

Hilsen fra

Så flink du har vært, og er! Lykke til videre til deg også.

Skrevet

Bravo!

Må bare få lov til å spørre videre jeg da. Har du fulgt andre opplegg tidligere og hvordan føler du for Fedons opplegg i forhold til andre i såfall?

Hvis du ikke føler for å legge ut om det så må du bare be meg holde smella mi! ;-)

Du skjønner, jeg er så gira på dette nå at alle suksesshistorier virker oppmuntrende. (kan jo selvf. kjøpe ukeblader, der står det jo egentlig nok)

Jeg har gått på Grethe Roede - det er vel det eneste organiserte jeg har vært med på. Med Fedon er det jo bare vanlig mat - og egentlig sunn fornuft. Ikke noe slit, bare å velge de riktige (lavglykemiske) matvarene. MEN du må ikke glemme trimmen. Jeg går med staver, noe som er veldig bra når det gjelder forbrenningen.'

Det er herlig å kunne spise nøtter og sjokolade og drikke rørvin :)

Gjest kdllsld
Skrevet

Jeg har gått på Grethe Roede - det er vel det eneste organiserte jeg har vært med på. Med Fedon er det jo bare vanlig mat - og egentlig sunn fornuft. Ikke noe slit, bare å velge de riktige (lavglykemiske) matvarene. MEN du må ikke glemme trimmen. Jeg går med staver, noe som er veldig bra når det gjelder forbrenningen.'

Det er herlig å kunne spise nøtter og sjokolade og drikke rørvin :)

Gidder du å skrive litt om hva slgs mat som er lov i følge Fedon og i hvilke mengder? Helt grønn...

Gjest uten signatur
Skrevet

Gidder du å skrive litt om hva slgs mat som er lov i følge Fedon og i hvilke mengder? Helt grønn...

Ta et søk på Fedon Lindberg eller lavglykemisk index, så får du nok mer lesestoff enn du orker!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...