Gjest Matlei Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Er det noen som har noen middagstips her? Trenger litt hjelp nå i varmen 0 Siter
Lurveline Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Her er mange: http://search.doktoronline.no/searchbin/fsearch?_cmd=search&words=middagstips&type=0&forum=6&entries=100&x=16&y=14 0 Siter
Gjest mor-til-gutt Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 I dag lager jeg pitabrød med salat, kjøttdeig og revet ost, dressing og tacosaus. 0 Siter
Gregga Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Jeg anbefaler en nydelig, enkel fiskerett: "JARLSBERGTORSK" Fileter av hvit fisk Purre Tomater Fløte Ost Jeg bruker torskefileter, men vil tro at all slags fisk, også laks og ørrett blir absolutt like godt. Skjær opp purre i tynne ringer, (jeg bruker mye purre, men dette er jo en smakssak.) Tomater skjæres i skiver Salt og kvernet pepper. Legges lagvis i ildfast form. Hel over en kartong fløte/matfløte, eller mer hvis formen er stor. Ha over masse ost, enten Jarlsberg, gouda el. Stekes midt i ovnen på 225 grader i ca 25 - 30 minutter Serveres med poteter eller ris Dette er kjempegodt, og veldig lettvint!! Pleier å lage to former, da retten er ypperlig å fryse. Mmmm. det er sååå godt, og store og små pleier å like denne.. 0 Siter
lille, store, redde meg Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Jeg sier det igjen jeg. Håper det er greit. Fjordland har flere ferdige retter. Bare til å varme i vannbad eller i mikroen. Alle er ikke like gode, men fiskesuppa er UTROLIG god. Den har vunnet pris for det også. Ellers kan du jo lage deg en god salat med pasta¨og kylling i eller pasta og crabstick. Det spiser jeg masse av på sommeren. Har du litt ost i blir den ekstra god. Hilsen lille 0 Siter
Gemini Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Noen lettvinte ideer: Grillet kylling og potetsalat Kyllingsalat m/pasta og ostebiter, samt grønnsaker etter ønske Spekemat (spekeskinke, eggerøre, flatbrød, potetsalat eller nypoteter etc. etc.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.