ilene1365380268 Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Vi vurderer å kjøpe en kano, men mannen min vil absolutt ha en av alumminium. Den er mye lettere enn den laget av polytylen. Men er den like stabil i vannet? Jeg synes at den av polytylen virker penest. Og lettest å holde rein, men jeg har bare sett aluminiumsbåten på brosjyre. Tips? 0 Siter
Costa1365380367 Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Ofte så må man bære kanoen til vannet, egentlig så må man alltid det Men poenget mitt er at det kan bli et stykke å bære, pluss alt det andre man har med seg på en kano-tur. Jeg vet ikke hvilke type som er mest stabil, jeg har kun erfaring fra en kano jeg regner med at var i polytylen, og uansett så er ikke en kano stedet å "la oss bytte plass - jeg vil sitte foran". Mulig en kano i aluminium er mer solid med tanke på å dra den opp på land, overleve vinteren ute osv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.