Gjest gravidia Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Jeg har et 4 cm arr på tvers av magen, som kommer av fjerning av en føflekk, og igjensyingen etter dette. Hva vil skje med et slikt arr når man blir gravid og magen begynner å vokse? Det må da blir veldig stygt, siden vevet i arret ikke er elastisk? Noen som vet? Og, går det ann å la ringen i navlen sitte der når jeg blir gravid? Eller blir den ”sprengt” ut? 0 Siter
cec5 Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Navle? Hva er det?? (har 3 uker igjen til termin nå). 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Alle jordmøre og leger jeg har hørt uttale seg om ring i navlen og svangerskap har sagt at man bør ta ut ringen så fort man finner ut at man er gravid. Er ikke sikker på hvorfor, men det sies så. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Navle? Hva er det?? (har 3 uker igjen til termin nå). Hehe.. Piercingen må tas ut i slutten av svangerskapet. 0 Siter
Gjest tidligere.. Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Hehe.. Piercingen må tas ut i slutten av svangerskapet. Før det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.