nolte Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Hva er årsaken til at jeg "mår jävligt illa" hver gang jeg det falske gliset hennes på TV? Kan det være fordi hun har som eneste politiske formål og isolere Norge, for at vi forbrukere skal kjøpe dyre norske matvarer? 0 Siter
flisa Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Du deler visst den avsmaken med gubben min, jeg syns faktisk dama er ganske så oppegående - selv om jeg ikke helt deler hennes politiske syn? - Eller var det politikken du ikke tålte? 0 Siter
nolte Skrevet 6. august 2004 Forfatter Skrevet 6. august 2004 Du deler visst den avsmaken med gubben min, jeg syns faktisk dama er ganske så oppegående - selv om jeg ikke helt deler hennes politiske syn? - Eller var det politikken du ikke tålte? Det er et kompliment å få dele synspunkter med misteren din, flisa... 0 Siter
flisa Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Det er et kompliment å få dele synspunkter med misteren din, flisa... *DÅN* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.