Gjest meg igjen Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Kan noen hjelpe meg med hvor en kan henvende seg for å få opplysninger om en annen persons sivilstatus? Selvsagt kan en spørre den personen det gjelder, men når denne ikke gir svar, hvor skal en henvende seg da? 0 Siter
Gjest jowial Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Ring Folkeregisteret... Folkeregisteret har taushetsplikt. 0 Siter
lille, store, redde meg Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Har du noen rett på å få vite det får du vite det. Hvis ikke trenger du heller ikke å vite det. 0 Siter
Gjest meg igjen Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Har du noen rett på å få vite det får du vite det. Hvis ikke trenger du heller ikke å vite det. Har rett på å vite, fikk vite. 0 Siter
Gjest huffhuff Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Har rett på å vite, fikk vite. Fulgte med på tråden din på samliv. Hvordan gikk det, da? Var han gift? 0 Siter
Gjest meg igjen Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Fulgte med på tråden din på samliv. Hvordan gikk det, da? Var han gift? Ja... 0 Siter
Gjest Huffhuff Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Ja... Han VAR virkelig gift? Stakkars deg. Du må ha det jelt jævlig nå. Hvordan går det med deg? Har du konfrontert ham med det? 0 Siter
Gjest meg igjen Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Han VAR virkelig gift? Stakkars deg. Du må ha det jelt jævlig nå. Hvordan går det med deg? Har du konfrontert ham med det? Har mistet drømmen, livet, håpet og framtiden. Kan en miste mer da? 0 Siter
Gjest det går greit Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Har mistet drømmen, livet, håpet og framtiden. Kan en miste mer da? Selvrespekten er det viktigste og den har du fortsatt. Et godt utgangspunkt for å komme seg opp og fram. 0 Siter
Gjest meg igjen Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Selvrespekten er det viktigste og den har du fortsatt. Et godt utgangspunkt for å komme seg opp og fram. Selvrespekten må da han ha mistet, stakkars mann! 0 Siter
Gjest huffhuff Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Har mistet drømmen, livet, håpet og framtiden. Kan en miste mer da? Nei nei nei! Du har mistet en mann. Verken mer eller mindre. Til alt overmål en løgnaktig, utro mann. Du fikk livet, fremtiden og håpet tilbake igjen i det øyeblikket du fikk vite sannheten. Ta det, og bruk det godt. 0 Siter
Gjest ujowial Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Folkeregisteret har taushetsplikt. Men det er andre som ikke har det.. 0 Siter
Gjest meg igjen Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Men det er andre som ikke har det.. Nettopp!! 0 Siter
lille, store, redde meg Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Har rett på å vite, fikk vite. Ja, du gjør jo det da vet du. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.