Gjest politt Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Jeg får sånn skurring og forstyrrende lyd (skraping) i headsettet når jeg prater eller spiller av lyd. Når jeg skrur opp volumet får jeg også en suselyd når jeg sveiper med musa over skjermen. Pc-en er helt ny, dette problemet var ikke på gamle pc-en. Jeg er ivrig c.s spiller og det blir nesten umulig og spille når det er sånn :-( Det kommer også en pipelyd når jeg f.eks åpner en side fra minimert visning til maximert 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Kan hende noen ledninger eller lydkortet ligger veldig nære vifter. Ellers - prater du når du spiller CS? Hvis du ikke gjør det ville jeg skrudd av lyd-inn. Sjekk også at kabelen står ordentlig i. 0 Siter
Costa1365380367 Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Det kan være at andre lydkilder er dårlig "isolert", cd-rom spilleren pleier å skape endel støy hvis lydnivået for denne kilden står på max. Ellers så er det alltid en fordel å sette det man ikke trenger på mute, for eks cd-rom, midi, mic osv. Unngå å forsterk maksimalt via lydkortet, prøv å sett lydnivået på 50%, la den eksterne forsterkeren gjøre resten. Du bør også sjekke relaterte kabler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.