modesty Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 I dag gikk jeg forbi en gammel flamme. Jeg var stresset, hadde nettopp vært hos frisøren, var svett og hadde nesten ikke noe sminke på siden jeg hadde jobbet hele dagen, og dessuten ble jeg litt overrasket da jeg så han. Det hele gikk så fort, og vi tittet på hverandre, han sa hei, mens jeg bare smilte. Nå føler jeg meg fryktelig fjortiss og tåpelig, men var det dumt av meg at jeg ikke sa hei?? Kanskje han tror at jeg er bitter eller hoven?? (Han såret meg veldig for noen år siden..). Jeg burde jo ha hilset ordentlig på han. Det var fordi jeg følte meg så stygg at jeg bare smilte, og ikke sa hei. Jeg var litt engstelig for at han skulle stoppe og prate, for jeg orket ikke det da. Tror dere han tenker på det nå i ettertid, eller er det bare sånn som jenter gjør?? Altså analyserer små tullete hendelser som har skjedd i løpet av dagen.. Huff, nå føler jeg meg teit, men jeg trøster meg med at jeg har vært ute og tatt noen øl i kveld.. =) 0 Siter
mAd Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Med tanke på hvor forbanna dårlig menn er til å tolke hint og kroppsbevegelser, tror jeg det er ganske sikkert at fyren smilende gikk videre og tenkte på heelt andre ting enn det faktum at du ikke sa hei til han. Hvis du møter han igjen senere og nevnte denne saken ville han sikkert sagt "Hæ? Å nei det la jeg ikke merke til engang", mannfolk 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Jeg er rimelig sikker på at han registrerte at du smilte, tok det som en hilsen (noe et smil jo kan være), og fortsatte å tenke på treningskampene i hockey som starter om 8 dager, eventuelt andre trivialiteter. Så ta det rolig. Han har til og med sikkert glemt at han møtte deg. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Han bet seg sikkert merke i at du ikke var sminket og derfor bare smilte! "Ironi" Er vi stygge uten sminke? 0 Siter
Gjest lese innlegget en gang til kanskje? Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Han bet seg sikkert merke i at du ikke var sminket og derfor bare smilte! "Ironi" Er vi stygge uten sminke? Det var hun som smilte da,han sa hei. Om hun føler seg "stygg" uten sminke,får vel være opp til henne,eller? Hun sier da ikke at "alle" er stygg uten sminke? 0 Siter
petter smart Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Det var hun som smilte da,han sa hei. Om hun føler seg "stygg" uten sminke,får vel være opp til henne,eller? Hun sier da ikke at "alle" er stygg uten sminke? Les innlegget du svarer på en gang til selv du. Det er mulig å misforstå, men....... 0 Siter
Gjest lese innlegget en gang til kanskje? Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Les innlegget du svarer på en gang til selv du. Det er mulig å misforstå, men....... "Han bet seg sikkert merke i at du ikke var sminket og derfor bare smilte!" Ut av dette så var det han som smilte. "Det hele gikk så fort,og vi tittet på hverandre,han sa hei,mens jeg bare smilte." Ut av dette så er det hun som smiler. 0 Siter
petter smart Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 "Han bet seg sikkert merke i at du ikke var sminket og derfor bare smilte!" Ut av dette så var det han som smilte. "Det hele gikk så fort,og vi tittet på hverandre,han sa hei,mens jeg bare smilte." Ut av dette så er det hun som smiler. "du ikke var sminket og derfor bare smilte!"" Altså at hun ikke var sminket og derfor bare smilte (altså hun). Det er lov å legge litt godvilje til når en leser innlegg. 0 Siter
Gjest lese innlegget en gang til kanskje? Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 "du ikke var sminket og derfor bare smilte!"" Altså at hun ikke var sminket og derfor bare smilte (altså hun). Det er lov å legge litt godvilje til når en leser innlegg. Da skulle det ha stått sånn: "Han bet seg sikkert merke i at du ikke var sminket og derfor bare smilte _du_! Eller: Han bet seg sikkert merke i at du ikke var sminket og derfor smilte _du bare_! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.