Sør Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 1) Ditto 2) Jo det har det. 3)Var det jeg eller deg som foreslår arbeid mot sosialhjelp? Av en eller annen "merkelig" grunn har jeg aldri sett deg foreslå tvangsarbeid for nordmenn... Det er nok en tilfeldighet, eller det kan skyldes en forglemmelse fra deg? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Av en eller annen "merkelig" grunn har jeg aldri sett deg foreslå tvangsarbeid for nordmenn... Det er nok en tilfeldighet, eller det kan skyldes en forglemmelse fra deg? Du har aldri spurt. Men hvis du gjør det kan det godt hende du får et svar. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Og hvordan vil du "sortere" ut de som skal interneres? Eller skal du internere hele befolkningen? Eller har du ikke tenkt så langt? 1) Besvart for lengst. 2) Nei, men denne mannen burde ikke vært utskrevet fra Ullevål uka før uansett hvor mye du hyller det. 3) Har du noe å tenke med? 0 Siter
Sør Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 1) Besvart for lengst. 2) Nei, men denne mannen burde ikke vært utskrevet fra Ullevål uka før uansett hvor mye du hyller det. 3) Har du noe å tenke med? Og derved var du tom, ser jeg. Nå venter vi bare på bildet av ansiktet ditt, som du alltid viser frem når du ikke har argumenter. 0 Siter
Grip Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Ja, akkurat som "hvis" alle i Norge skulle flytte til Arendal. Det ville heller ikke "fungert". Irrelevant problemstilling, fordi det er faktisk ikke så mange asylsøkere i Norge. Vi har faktisk forpliktet oss til å gi asyl til de som trenger det, akkurat som Sverige ga asyl til folk fra Norge under krigen. Nå er det vår tur. Du misforstår; Det er knapt 1000 personer årlig som innvilges asyl i henhold til internasjonale regler. Dette er under 10% av antall asylsøkere. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Og derved var du tom, ser jeg. Nå venter vi bare på bildet av ansiktet ditt, som du alltid viser frem når du ikke har argumenter. 1) Først kjører du deg dønn fast i et hjørne ved å si at det var riktig at mannen fikk gå løs helt til han drepte, og at alle andre i hans situasjon også må få lov til å drepe. 2)Deretter lirer du av deg noe fjas om meg. På tide å ta medisninen din? 0 Siter
Sør Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Du misforstår; Det er knapt 1000 personer årlig som innvilges asyl i henhold til internasjonale regler. Dette er under 10% av antall asylsøkere. Nei, jeg misforstår ikke. De andre søker kanskje asyl, men de får opphold på humanitært grunnlag. Som oftest skulle det bare mangle. 0 Siter
Sør Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 1) Først kjører du deg dønn fast i et hjørne ved å si at det var riktig at mannen fikk gå løs helt til han drepte, og at alle andre i hans situasjon også må få lov til å drepe. 2)Deretter lirer du av deg noe fjas om meg. På tide å ta medisninen din? 1) Hvor skrev jeg det? 0 Siter
Gjest zuuul Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Herlighet...det er finnes da psykopatiske mennesker som er såkalt etnisk norske også. Dette kunne likeså godt ha vært utført av en nordmann. Dessverre var han farget. Psykose er ikke det samme som psykopati. 0 Siter
Costa1365380367 Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Det er helt ufattelig å lese det du skriver. Du er ikke et fnugg bedre enn de som er langt verre enn morsk og co. Du har ingenting å komme med annet enn å kritisere. Finn en forbanna løsning i stedet for å ta morsk, grip, kahn og co. Det eneste du gjør når du får et innlegg du ikke liker er å kaste deg på noe som etter hvert blir en ekstrem bølge av hat mot personen som skriver innlegget, og så går det 5 innlegg og det han skrev først er glemt. Helt utrolig. Du bør stikke på www.antipsyk.no eller hva faen de heter du også. Motsatte meninger men samme forbanna ulla. Hehe ”Det er helt ufattelig å lese det du skriver.” --Det er ofte det for personer uten fatteevne. Hvis du hadde lest hva **** skriver, og faktisk forstått det, så ville du også kommet til Disney Land. Kan du dokumentere dine påstander forresten? ”Du er ikke et fnugg bedre enn de som er langt verre enn morsk og co. Du har ingenting å komme med annet enn å kritisere.” --Kan du dokumentere at **** er langt verre enn de andre? ”Finn en forbanna løsning i stedet for å ta morsk, grip, kahn og co.” --Jeg har allerede kommet med en løsning, hvis du leser mine innlegg datert 2/3 1998 på følgende obskure nettsted, så vil du se at jeg allerede da hadde en løsning (men din kapitalistiske latskap blah blah…). Så ikke kom her med dine påstander, uhøvlet språkbruk osv yadda yadda… ”Det eneste du gjør når du får et innlegg du ikke liker er å kaste deg på noe som etter hvert blir en ekstrem bølge av hat mot personen som skriver innlegget, og så går det 5 innlegg og det han skrev først er glemt.” --Kan du bevise denne såkalte hatbølgen du snakker om? Kanskje det er du som er fylt med hat (for øvrig ditt ord). Og har du statestikk som beviser disse 5 innleggene du snakker om? Og kan du dokumentere… ”Helt utrolig.” --Kan du bevise dette? ”Du bør stikke på www.antipsyk.no eller hva faen de heter du også. Motsatte meninger men samme forbanna ulla.” --Dette beviser bare hvor lite du vet, typisk for slike som deg; det heter http://www.antipsyk.no/index.html Hva har ull med saken å gjøre? Og: Det er sånne som deg som osv…kapitalistiske…FrP og FrP…hva vil verden tro om Norge…Heider og Le Pen…hvalfangst *gurgle*…høyrevingen din får deg til å fly rundt i ring og Ptrrrrr…Zzzz…*krampetrekning* Jeg kunne ikke dy meg Den beste form for diskusjon får man stort sett alltid når meninger må vike vei for den enorme faktamengden man til enhver tid må fremlegge. Jeg synes ikke noe skal være preget av følelser og affeksjon; teori og fakta kan være like mye kunst som det abstrakte. Rette streker på hvitt papir er da tidløst. * Jeg stoler kun på rykter og løse fakta. Klem fra meg & ha en fin kveld osv. 0 Siter
Costa1365380367 Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Det er helt ufattelig å lese det du skriver. Du er ikke et fnugg bedre enn de som er langt verre enn morsk og co. Du har ingenting å komme med annet enn å kritisere. Finn en forbanna løsning i stedet for å ta morsk, grip, kahn og co. Det eneste du gjør når du får et innlegg du ikke liker er å kaste deg på noe som etter hvert blir en ekstrem bølge av hat mot personen som skriver innlegget, og så går det 5 innlegg og det han skrev først er glemt. Helt utrolig. Du bør stikke på www.antipsyk.no eller hva faen de heter du også. Motsatte meninger men samme forbanna ulla. Forøvrig bra innlegg fra deg. 0 Siter
Gjest zuuul Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Psykose er ikke det samme som psykopati. Ops så ikke at du hadde retta på det før nå, sorry. 0 Siter
Gjest zuuul Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Hehe ”Det er helt ufattelig å lese det du skriver.” --Det er ofte det for personer uten fatteevne. Hvis du hadde lest hva **** skriver, og faktisk forstått det, så ville du også kommet til Disney Land. Kan du dokumentere dine påstander forresten? ”Du er ikke et fnugg bedre enn de som er langt verre enn morsk og co. Du har ingenting å komme med annet enn å kritisere.” --Kan du dokumentere at **** er langt verre enn de andre? ”Finn en forbanna løsning i stedet for å ta morsk, grip, kahn og co.” --Jeg har allerede kommet med en løsning, hvis du leser mine innlegg datert 2/3 1998 på følgende obskure nettsted, så vil du se at jeg allerede da hadde en løsning (men din kapitalistiske latskap blah blah…). Så ikke kom her med dine påstander, uhøvlet språkbruk osv yadda yadda… ”Det eneste du gjør når du får et innlegg du ikke liker er å kaste deg på noe som etter hvert blir en ekstrem bølge av hat mot personen som skriver innlegget, og så går det 5 innlegg og det han skrev først er glemt.” --Kan du bevise denne såkalte hatbølgen du snakker om? Kanskje det er du som er fylt med hat (for øvrig ditt ord). Og har du statestikk som beviser disse 5 innleggene du snakker om? Og kan du dokumentere… ”Helt utrolig.” --Kan du bevise dette? ”Du bør stikke på www.antipsyk.no eller hva faen de heter du også. Motsatte meninger men samme forbanna ulla.” --Dette beviser bare hvor lite du vet, typisk for slike som deg; det heter http://www.antipsyk.no/index.html Hva har ull med saken å gjøre? Og: Det er sånne som deg som osv…kapitalistiske…FrP og FrP…hva vil verden tro om Norge…Heider og Le Pen…hvalfangst *gurgle*…høyrevingen din får deg til å fly rundt i ring og Ptrrrrr…Zzzz…*krampetrekning* Jeg kunne ikke dy meg Den beste form for diskusjon får man stort sett alltid når meninger må vike vei for den enorme faktamengden man til enhver tid må fremlegge. Jeg synes ikke noe skal være preget av følelser og affeksjon; teori og fakta kan være like mye kunst som det abstrakte. Rette streker på hvitt papir er da tidløst. * Jeg stoler kun på rykter og løse fakta. Klem fra meg & ha en fin kveld osv. hehe... 0 Siter
Gjest morskere enn deg Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 For ordens skyld. han var/er psykotisk. Ikke psykopatisk. Sinnsyke hverken er eller bør være ansvarlig for sine handlinger. Men handliger forut som utløser psykosen er en giddsaslaus neger like ansvarlig for som en giddslaus nordmann. I dette tilfelle virker det åpenart at det er mannens meningsløse livførsel som er bakenforliggende årsak, og ikke mangel på tilbud fra det norske samfunn. Beklager, men du er ikke av det gløggeste i dette forumet. Mannen det (direkte og indirekte) diskuteres her er svart OG norsk. Begge deler har han vært i mange, mange år. I og med at du overalt her refererer til avisene og påberoper deg inngående detaljer om mannens liv, er det "merkelig" at du hopper over akkurat den biten. Er du rett og slett en ekkel rasist? 0 Siter
Gjest frkxxx Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Psykiatripolitikken er fullstendig rabiat. Enten det gjelder nordmenn eller somaliere. Men ja: Jeg skulle anta at problemet er større blant de med diverse tramaer. Men disse trenger hjelp. Ikke å bli sendt tilbake til Somalia. Noe må gjøres, gjenopprett steder som Reitgjerdet, ta inn Psykologer fra utlandet, de Norske har for dårlig utdanning og erfaring. "En nork psykolog er en person som har egne problemer han vil løse for andre" Flyktninger som kommer til Norge med psykiske problemer må mot skjermes, ikke slippes fritt ut i samfunnet, de må gis oppfølging slik at de ikke går fritt i samfunnet og skaper frykt. Skal det Norske samfunnet bli en behandlingsinstitusjon for hele verdens problemer eller er det billigere å hjelpe og behandle personene i de land de hører til, i mange land er det mulig å gi tilbud og åpne behandling her er kjent og har mulighet for å fungere.... Se hva som har skjedd i Sverige som har saset samme veien som Norge men ligger noen år forann, de har virkelig problemer. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Beklager, men du er ikke av det gløggeste i dette forumet. Mannen det (direkte og indirekte) diskuteres her er svart OG norsk. Begge deler har han vært i mange, mange år. I og med at du overalt her refererer til avisene og påberoper deg inngående detaljer om mannens liv, er det "merkelig" at du hopper over akkurat den biten. Er du rett og slett en ekkel rasist? Hvis du hadde giddet lese vil du fort se at både i aviser og her på DOL blir mannens somaliske bakkrunn brukt som formildende og delvis forklarene årsak til hans psykose. SElv om detet skjer totalt uten grunn og nærmest på tross av hva som har fremkommet om årsaken til at det klikket for ham i sommer. Så skyld ikke på MEG for det. Selvsagt er jeg ingen ekkel rasist uansett hvor mye du fremstår som en feig ekkel anonym og kav usaklig blære. 0 Siter
Gjest stoiker Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Hvem er det som har stemt inn regjeringen? Og hvilke av partiene på Stortinget er det som motsetter seg økt bruk av penger til asylsøkere og innvandrere - av prinsipp? Jeg tror ikke alternativene til nåværende regjering kommer til å gjøre noe mer med saken. De har hatt sjansen før - og ikke gjort noe. 0 Siter
Goliath Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Hehe ”Det er helt ufattelig å lese det du skriver.” --Det er ofte det for personer uten fatteevne. Hvis du hadde lest hva **** skriver, og faktisk forstått det, så ville du også kommet til Disney Land. Kan du dokumentere dine påstander forresten? ”Du er ikke et fnugg bedre enn de som er langt verre enn morsk og co. Du har ingenting å komme med annet enn å kritisere.” --Kan du dokumentere at **** er langt verre enn de andre? ”Finn en forbanna løsning i stedet for å ta morsk, grip, kahn og co.” --Jeg har allerede kommet med en løsning, hvis du leser mine innlegg datert 2/3 1998 på følgende obskure nettsted, så vil du se at jeg allerede da hadde en løsning (men din kapitalistiske latskap blah blah…). Så ikke kom her med dine påstander, uhøvlet språkbruk osv yadda yadda… ”Det eneste du gjør når du får et innlegg du ikke liker er å kaste deg på noe som etter hvert blir en ekstrem bølge av hat mot personen som skriver innlegget, og så går det 5 innlegg og det han skrev først er glemt.” --Kan du bevise denne såkalte hatbølgen du snakker om? Kanskje det er du som er fylt med hat (for øvrig ditt ord). Og har du statestikk som beviser disse 5 innleggene du snakker om? Og kan du dokumentere… ”Helt utrolig.” --Kan du bevise dette? ”Du bør stikke på www.antipsyk.no eller hva faen de heter du også. Motsatte meninger men samme forbanna ulla.” --Dette beviser bare hvor lite du vet, typisk for slike som deg; det heter http://www.antipsyk.no/index.html Hva har ull med saken å gjøre? Og: Det er sånne som deg som osv…kapitalistiske…FrP og FrP…hva vil verden tro om Norge…Heider og Le Pen…hvalfangst *gurgle*…høyrevingen din får deg til å fly rundt i ring og Ptrrrrr…Zzzz…*krampetrekning* Jeg kunne ikke dy meg Den beste form for diskusjon får man stort sett alltid når meninger må vike vei for den enorme faktamengden man til enhver tid må fremlegge. Jeg synes ikke noe skal være preget av følelser og affeksjon; teori og fakta kan være like mye kunst som det abstrakte. Rette streker på hvitt papir er da tidløst. * Jeg stoler kun på rykter og løse fakta. Klem fra meg & ha en fin kveld osv. :-) 0 Siter
Goliath Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Mannen har bodd her i 15 år, så ditt poeng er i beste fall irrelevant, og i verste fall, like psykt som mannen var. "....så ditt poeng er i beste fall irrelevant, og i verste fall, like psykt som mannen var." Dine sammenlikninger er stadig like "gode" Sør.... Og du beskylder andre for overdrivelser...? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.